سنگ بزرگ رحمتی پیش پای فرهاد مجیدی؛ بمب جابجایی استقلال خنثی شد؟

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تهران (پانا) - با شرط بزرگ سید مهدی رحمتی برای مدیران باشگاه استقلال، احتمال دارد این باشگاه در خرید بزرگی که مد نظر داشته ناکام بماند.

سنگ بزرگ رحمتی پیش پای فرهاد مجیدی؛ بمب جابجایی استقلال خنثی شد؟

در لیست خرید فرهاد مجیدی، نام امین قاسمی نژاد هافبک تیم پدیده مشهد به عنوان بمب بزرگ جابجایی این باشگاه مطرح شده بود و هواداران استقلال امید زیادی داشتند تا با حضور این بازیکن، مشکل بازیسازی در استقلال حل شود اما حتی با باز شدن پنجره جابجایی باشگاه استقلال، هنوز تکلیف انتقال این بازیکن به استقلال تهران تعیین نیست.

هر چند امین قاسمی نژاد امروز صبح در باشگاه استقلال حاضر شده بود اما براساس شنیده ها از این باشگاه شرط سید مهدی رحمتی باعث شده تا قرارداد قاسمی نژاد امضا نشود. شنیده ها حاکی از این است که در توافق اولیه باشگاه استقلال و شهر خودرو قرار بر این بوده که باشگاه استقلال برای صدور رضایت نامه امین قاسمی نژاد چک صادر کند اما با پایان یافتن دوران مالکیت مجموعه شهر خودرو و آمدن تیم مدیریتی جدید، شرط جدیدی برای این انتقال قرار داده شده است.

براساس شنیده ها، سید مهدی رحمتی گفته تنها در صورتی رضایت نامه امین قاسمی نژاد از سوی باشگاه پدیده مشهد صادر خواهد شد که باشگاه استقلال مبلغ مورد نظر پدیده را به صورت نقد به حساب این باشگاه واریز کند. شرطی که با مسائل مالی اخیر استقلال بعید است اجرایی شود.

پنجره جابجایی زمستانی فوتبال ایران ساعت 24 امشب بسته خواهد شد و در صورتی که این باشگاه نتواند تا پایان امشب پول مورد نظر باشگاه پدیده را واریز کند، بمب جابجایی استقلال خنثی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سنگ بزرگ رحمتی پیش پای فرهاد مجیدی؛ بمب جابجایی استقلال خنثی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ بزرگ رحمتی پیش پای فرهاد مجیدی؛ بمب جابجایی استقلال خنثی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید