رضاوند: پیراهن شماره 7 برای من خوش یمن است، از بزرگان استقلال رخصت می گیرم، بازی با طرفدار سخت است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در سایپا پیراهن شماره هفت را برتن می کردم و این شماره برای من خوش یمن بود.

رضاوند: پیراهن شماره 7 برای من خوش یمن است، از بزرگان استقلال رخصت می گیرم، بازی با طرفدار سخت است

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ افراگرافیک، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: خدا را شکر تیم ما سر و سامان نسبی گرفته است. به نظر می رسد مشکل زمین تمرین هم حل شده باشد و بتوانیم از چند روز دیگر در یک مجموعه ثابت تمرین کنیم.

وی در خصوص شکست یک بر صفر استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان در دیداری تدارکاتی توضیح داد: مقابل این تیم با دو ترکیب متفاوت بازی کردیم. بازی های تدارکاتی برای این است که بازیکنان محک بخورند و نقاط ضعف ها معین گردد، بنابراین شرایط بازی های تدارکاتی با دیدارهای رسمی فرق دارد. هفته اول لیگ با طرفدار بازی داریم که نه ما و نه آنها شناخت کافی از یکدیگر نداریم. اولین بازی لیگ سخت است و امیدوارم بتوانیم گام اول را محکم برداریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال راجع به اینکه قرار است برای فصل جاری پیراهن شماره هفت را برتن کند، گفت: در سایپا شماره هفت را می پوشیدم که شماره خوش یمنی برای من بود. با اجازه از بزرگانی چون مجید نامجومطلق، فرهاد مجیدی، محمد نوازی و ... که در گذشته این پیراهن را می پوشیدند، سال جاری من بر تن خواهم کرد و امیدوارم فصل خوبی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضاوند: پیراهن شماره 7 برای من خوش یمن است، از بزرگان استقلال رخصت می گیرم، بازی با طرفدار سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: پیراهن شماره 7 برای من خوش یمن است، از بزرگان استقلال رخصت می گیرم، بازی با طرفدار سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید