خبرنگاران پیکر یک جانباز شهید در اسفراین خاکسپاری شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، بجنورد - خبرنگاران - پیکر پاک جانباز شهید اسماعیل ملانلویی، روز شنبه در زادگاهش روستای رویین از توابع شهرستان اسفراین به خاک سپرده شد.

خبرنگاران پیکر یک جانباز شهید در اسفراین خاکسپاری شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، پیکر این جانباز دوران دفاع مقدس، که روز آدینه در آسایشگاه جانبازان مشهد به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، امروز با حضور امام آدینه و جمعی از مسوولان و خانواده معظم شهدا، به دلیل شرایط کرونایی، با همراهی کاروانی خودروی به زادگاهش روستای رویین منتقل شده و در گلزار شهیدان این روستا تدفین شد.

اسماعیل ملانلویی، جانباز 70 درصد قطع نخاعی، دیروز پس از سال ها تحمل عوارض ناشی از مجروحیت در آسایشگاه جانبازان مشهد دعوت حق را لبیک گفته و به یاران شهیدش پیوسته بود.

این جانباز گرانقدر در سال 1360 در منطقه کردستان و همچنین در جریان فتح آبادان مجروح و به درجه جانبازی نائل آمده بود و چهار دهه از زندگی خود را ناچار به استفاده از جایگاه چرخدار شده بود.

این جانباز شهید اول آبان 1338 در روستای رویین متولد شده بود و فرماندار اسفراین و نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی در پیغام های جداگانه ای شهادت این اسوه صبر و مقاومت را تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جزیل از خداوند منان مسالت کردند.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است و تا به امروز 437 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

روستای رویین در 26 کیلومتری شمال غرب اسفراین واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پیکر یک جانباز شهید در اسفراین خاکسپاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پیکر یک جانباز شهید در اسفراین خاکسپاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید