خبرنگاران استفاده از ظرفیت خیران ضرورت توسعه ورزش خراسان رضوی است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، گناباد-خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی استفاده از ظرفیت خیران را ضرورت توسعه کمی و کیفی و برطرف کمبودهای ورزش این استان ذکر کرد.

خبرنگاران استفاده از ظرفیت خیران ضرورت توسعه ورزش خراسان رضوی است

فرزاد فتاحی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از تجهیزات ورزشی مناطق شهری و روستایی بجستان در گفت و گو با وبلاگ افراگرافیک اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت خیران برای توسعه و برطرف کمبودها و بهسازی اماکن ورزشی مهمترین رویکرد اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی است و در این زمینه اقدامات خوبی در بجستان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: روحیه همدلی خوبی بین مسوولان دستگاههای اجرایی بجستان برای برطرف مسائل و مسائل ورزش این شهرستان و ارتقای صندلی واقعی آن وجود دارد و این مساله مایه امیدواری و نوید بخش توسعه در ورزش این بجستان است.

مدیر کل ورزش خراسان رضوی از اختصاص 9 میلیارد ریال اعتبار برای تعویض چمن ورزشگاه فوتبال بجستان و جایگزینی چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی در آن اطلاع داد و گفت: با توجه به کمبود و مسائل تامین آب و نگهداری چمن موجود، تعویض این چمن در دستور کار نهاده شد و با بهره برداری از آن امکان استفاده بیشتر فوتبالیستهای بجستانی از این ورزشگاه فراهم می گردد.

فتاحی با اشاره به بازدید از زمین فوتبال شهر یونسی از اختصاص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هم برای تکمیل زیرساخت چمن مصنوعی فوتبال این شهر اطلاع داد.

او ادامه داد: پیگیریهایی نیز با همکاری مسوولان ذیربط و از جمله نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبار تکمیل سالنها و زیرساختهای ورزشی روستاهای فخرآباد، مرندیز، سردق و قاسم آباد از محل اعتبارات ملی در دست انجام است.

مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: بجستان از قابلیتهای خوبی در ورزش بانوان و مردان برخوردار است و فضاهای ورزشی آن از نظر کمی و کیفی در شرایط مطلوبی واقع شده است و با تکمیل طرحهای در دست اجرا سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان افزایش می یابد.

بازدید از زیرساختهای ورزشی و چمنهای مصنوعی در حال احداث شهر بجستان و روستاهای مرندیز، سردق، فخرآباد و قاسم آباد و شرکت در جلسه شورای ورزش همگانی بجستان مهمترین برنامه های سفر یک روزه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به این شهرستان بود.

تعداد هیات های ورزشی بجستان طی دو سال گذشته از هشت به 27 هیات افزایش یافته است.

تعداد ورزشکاران سازمان یافته بجستان در رشته های مختلف ورزشی نیز از 250 نفر در سال 1396 به حدود هزار نفر در امسال رسیده است.

هم اکنون هفت فضای ورزشی شهری با 19 هزار و 560 متر مربع و 6 مکان ورزش روستایی با وسعت 20 هزار و 195 مترمربع در بجستان فعال است.

شهرستان بجستان در 278 کیلومتری جنوب غرب مشهد مقدس واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استفاده از ظرفیت خیران ضرورت توسعه ورزش خراسان رضوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده از ظرفیت خیران ضرورت توسعه ورزش خراسان رضوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید