جام پرچم، سرآغاز اتفافات نیک در حوزه ورزش

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شهرداری تبریز المپیاد ورزشی جام پرچم را سرآغازی برای تداوم اتفاقات خوب در حوزه ورزش توصیف کرد.

جام پرچم، سرآغاز اتفافات نیک در حوزه ورزش

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ مهدی یوسفی در اختتامیه دومین المپیاد ورزشی جام پرچم، اظهار کرد: از نظر ما همه شرکت کنندگان در این المپیاد برنده هستند و آنچه اهمیت دارد، ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است.

یوسفی با تاکید بر اهتمام شهرداری تبریز برای فراهم ساختن زمینه ورزش عمومی و همگانی برای عموم شهروندان، گفت: ایجاد پایگاه های استعدادیابی برای پرورش نیروهای جوان و نوجوان که در ورزش استعداد دارند اما امکانات ندارند نیز بسیار حائز اهمیت است.

او این اقدام را از وظایف مهم شهرداری در حوزه ایجاد نشاط بین شهروندان دانست و اضافه کرد: اقدامات و برنامه ریزی هایی در راستای ترویج روحیه امیدبخشی و شادابی بین شهروندان می تواند نقش مهمی در توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر ایفا نماید.

سرپرست شهرداری تبریز یادآور شد: فراخوان ثبت نام این دوره از مسابقات جام پرچم آذر امسال منتشر شد و بیش از 8200 نفر از از ورزشکاران نونهال و نوجوان دختر و پسر از تبریز برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند.

یوسفی ادامه داد: رشته هایی که برای دومین دوره المپیاد جام پرچم برنامه ریزی شد در رشته های فوتسال، مینی فوتبال، والیبال، کشتی، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی و در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برای دختران و پسران بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جام پرچم، سرآغاز اتفافات نیک در حوزه ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام پرچم، سرآغاز اتفافات نیک در حوزه ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید