تولیدکنندگان شاخص نگاه فرامرزی و صادراتی داشته باشند

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، در سومین روز از دهه مبارک فجر هدایت الله جاقتصادی پور استاندار به همراه عیسی قبادی معاون اقتصادی. سعید نبیل رئیس سازمان صمت، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، محمد نصیری فرماندار البرز و رضا گروسی مدیرکل اداره کار استان از یک واحد تولید انواع مواد غذایی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

تولیدکنندگان شاخص نگاه فرامرزی و صادراتی داشته باشند

استاندار قزوین در جریان این بازدید اظهار کرد: در این شرایط نگاه مدیران صنعتی نباید فقط به داخل معطوف شود بلکه باید نگاه فرا ملی داشته باشند و به صادرات فکر کنند تا آسیب پذیر نباشیم.

وی بیان نمود: لازم است در بازارهای سی آی اس حضور بیشتری داشته باشیم حتی اگر معامله پایاپای داشته باشید در دراز مدت مؤثر است.

جمالی پور اضافه نمود: باید به سمت صادرات غیر نفتی با سرعت پیش برویم و در استان هم از طرح توسعه همه واحدها حمایت می کنیم تا به اشتعال استان کمک شود.

کامران منزوی مدیرعامل این واحد تولیدی نیز گفت: در استان همه گونه حمایت انجام شده و هیچ مانعی در قزوین نداریم و از شورای عالی بانک ها، ستاد اقتصاد مقاومتی، اداره صمت و سایر نهادها به دلیل همکاری تشکر می کنم.

وی بیان نمود: متأسفانه برند ما توسط یک سودجو مورد سو ء استفاده قرار گرفته و جلوی صادرات گرفته شده و یک زن و شوهر سودجو با شش میلیون دلار آن را فروخته بودند که پس گرفتیم تا تولید ایرانی زیر سوال نرود.

منزوی شرح داد: مشکل ما این است که در کار تقلب نمی کنیم، کیفیت تولید فروش داخلی با صادراتی یکسان است و امروز کالای ما در آمریکا، کانادا، انگلیس، کویت، قطر، امارات، المان، فرانسه و استرالیا بازار دارد و کیفیت آن حرف اول را می زند.

وی گفت: به همت رئیس سازمان صمت در استان مشکل تأمین شکر حل شد و در حال حاضر در تأمین روغن خوراکی مشکل داریم و چون سویا گران شده صنعت تولید مربای ما در خطر است.

مدیرعامل این واحد تولیدی اضافه نمود: برخی تصمیمات مسئولان کشور منطقی نیست و در حال حاضر با 30 درصد ظرفیت کار می کنیم و 330 کارگر داریم در حالی که می توانیم 900 نفر را بکار گیریم.

وی ادامه داد: دنیا فروشگاه زنجیره است دیگر بقالی نیست صنعت 15 درصد رشد منفی داشته ولی ما افزایش تولید داشتیم هم در استاندارد و تولید اول هستیم.

منزوی اظهار کرد: بزودی کارخانه ظروف پلاستیکی یک بار مصرف راه اندازی می شود، هر نوبت یک محصول جدید تولید می کنیم، صنعت غدایی ما استاندارد دنیای دارد، صنایع کنسرو، شکلات و غذایی مشکل تأمین مواد اولیه دارند که باید تأمین شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تولیدکنندگان شاخص نگاه فرامرزی و صادراتی داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولیدکنندگان شاخص نگاه فرامرزی و صادراتی داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید