شرح شهرداری شیراز درباره جمع شدن فاضلاب در آب انبار مسجد وکیل

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، شرح شهرداری شیراز درباره جمع شدن فاضلاب در آب انبار مسجد وکیل ارائه گشت.

شرح شهرداری شیراز درباره جمع شدن فاضلاب در آب انبار مسجد وکیل

در پی انتشار خبری روز گذشته در یکی از رسانه ها در مورد جمع شدن فاضلاب شهری در آب انبار مسجد تاریخی وکیل شیراز و پیگیری خبرنگار در این خصوص، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز جوابیه ای را به توضیح زیر بیان کرد:

به استناد ماده 1 قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب ایجاد و بهره برداری تأسیسات مربوط به جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب شهرها در داخل محدوده قانونی شهرها به عهده وزارت نیرو و شرکت مستقلی بنام شرکت آب و فاضلاب است. لذا شهرداری ها مسئولیتی در زمینه جمع آوری و دفع فاضلاب شهری ندارند.

شهردار منطقه تاریخی فرهنگی (منطقه 8) همیشه با هیات امنای مسجد و بازار وکیل همکاری فی مابین دارد و اقدامات موثری نیز در ایجاد شبکه دفع آبهای سطحی انجام داده است. همکاری با سایر نهادها نیز در حدود وظایف و اختیارات مورد تاکید بود اما طبق قانون جمع آوری و دفع فاضلاب شهری برعهده دستگاه متولی است.

بعلاوه، پیرو مکاتبه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و همکاری شورای بازار وکیل در مورد واگذاری یک دستگاه پمپ لجن کش از شهرداری منطقه 8 جهت آب انبار کری مخانی مسجد وکیل، این موضوع به وسیله واحد تاسیسات شهرداری منطقه مذکور هماهنگ و انجام و مقرر شد که اداره کل میراث فرهنگی تحویل گیرد.

منبع: همگردی

به "شرح شهرداری شیراز درباره جمع شدن فاضلاب در آب انبار مسجد وکیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح شهرداری شیراز درباره جمع شدن فاضلاب در آب انبار مسجد وکیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید