تعلل وزارت ورزش در اجرای قانون، خسروی: منتظر تصمیم وزیر هستیم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، رای صادر شده برای غلامرضا جعفری و ناصر پورعلیفرد، حُکم به خاتمه زودهنگام ریاست آنها در فدراسیون های ورزش روستایی و عشایری و بدنسازی و پرورش اندام داده است.

تعلل وزارت ورزش در اجرای قانون، خسروی: منتظر تصمیم وزیر هستیم

جعفری و پورعلیفرد که به ترتیب مهرماه و بهمن ماه سال 96 متصدی ریاست در فدراسیون های متبوع شان شدند، بازنشسته هستند و به همین دلیل دو سال زودتر از موعد قانونی باید جایگاه های خود را تحویل دهند. طبق حکم صادر شده قرار بود 31 اردیبهشت ماه سرانجام دوره کاریِ این دو رئیس باشد با این حال وزارت ورزش در خصوص این دو فدراسیون و جایگاه مدیریتی شان تعیین تکلیف نکرده است.

علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در مصاحبه با وبلاگ افراگرافیک در خصوص دلیل این تاخیر که ادامه مدیریت غیرقانونی دو رئیس یا بی سامانی فدراسیون های آنها را موجب خواهد شد، گفت: اگر مبنا اجرای قانون باشد باید برای فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرپرست تعیین گردد. گزینه های سرپرستی هم باید توسط وزیر معرفی و برای آنها حکم صادر گردد اما تا به امروز اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی در واکنش به اینکه گفته می شد به واسطه بعضی رایزنی ها محتمل است جعفری و پورعلیفرد تا سرانجام سال به همکاری با وزارت ورزش برای ریاست دو فدراسیون موردنظر ادامه دهند؟ توضیح داد: این احتمال دور از ذهن نیست به خصوص اگر مدارک لازم ارائه گردد و نتیجه آنالیز ها روی آنها مثبت باشد اما در این زمینه هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. فقط اینکه طبق حکم صادر شده قرار بود 31 اردیبهشت ماه آخرین روز کاری این دو رئیس بازنشسته باشد و قاعدتاً باید سرپرست تعیین می شد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی تاکید نمود: در هر صورت تصمیم وزیر ورزش تعیین کننده است. امروز موضوع را در وزارت ورزش پیگیری می کنم تا تعیین گردد برای دو رئیس بازنشسته، جایگزینی به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد یا اقدامی غیر از این انجام می گردد.

خسروی همچنین در خصوص انتخابات فدراسیون های ورزشی که قرار بود بعد از ماه رمضان در برنامه وزارت ورزش قرار بگیرد، اظهار داشت: پرونده انتخاباتی دو فدراسیون که پیش از این ثبت نام کاندیداهای آنها اجرا شده در مرحله آنالیز توسط مراجع ذی صلاح است. به محض اعلام نتیجه، زمان انتخابات آنها تعیین می گردد. قصد داریم در خصوص دو، سه فدراسیون دیگر هم به زودی زمانی را جهت نام نویسی کاندیداها تعیین کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعلل وزارت ورزش در اجرای قانون، خسروی: منتظر تصمیم وزیر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل وزارت ورزش در اجرای قانون، خسروی: منتظر تصمیم وزیر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید