برترین برنامه کالری شمار؛ 8 اپ کاربردی برای حفظ سلامتی بدنبرترین اپلیکیشن کالری شمار

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مقدار گیری مقدار کالری غذایی که مصرف می کنید به شما یاری می نماید تا بدانید در هر وعده، چه مقدار انرژی دریافت نموده اید و در نتیجه اجازه می دهد طبق برنامه ریزی تناسب اندام خود پیش بروید و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. یافتن برترین برنامه کالری شمار اصلا کار سختی نیست اما با در نظر گرفتن اینکه تعداد این ها زیاد است، در این مطلب می خواهیم به معرفی 8 مورد از محبوب ترین، پردانلودترین و برترین اپلیکیشن کالری شمار را به شما معرفی کنیم.

برترین برنامه کالری شمار؛ 8 اپ کاربردی برای حفظ سلامتی بدنبرترین اپلیکیشن کالری شمار

بهترین اپلیکیشن کالری شمار

1. کرفس - کالری شمار و رژیم غذایی؛ بهترین برنامه کالری شمار ایرانی

اپلیکیشن کالری شمار کرفس، بهترین برنامه کالری شمار ایرانی است و یک راهکار هوشمندانه برای مدیریت و بهبود سبک زندگی شما محسوب می گردد. این اپلیکیشن با امکانات منحصر به فرد خود، به شما یاری می نماید تا برنامه غذایی و ورزشی سالمی را در کنار هم تجربه کنید.

یکی از ویژگی های برجسته این اپلیکیشن، رژیم آنلاین با امکان هدف گذاری برای تغییر وزن است. شما می توانید وزن مورد نظر خود را معین نموده و سپس اپلیکیشن به شما هدایت می نماید تا با رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی منظم، به اهداف خود دست یابید.

کرفس به عنوان بهترین برنامه کالری شماری ایرانی، بیش از 150 دستور غذایی سالم را در اختیار شما قرار می دهد تا تنوعی مطلوب به جدول غذایی شما افزوده گردد. این اپلیکیشن بعلاوه به شما اجازه می دهد تا برنامه ای مناسب با هدف خود ترتیب دهید و فعالیت های ورزشی خود را بهبود ببخشید.

محاسبه آسان کالری مصرفی در ورزش های مختلف از دیگر امکانات این اپلیکیشن است. شما می توانید میزان کالری های سوخته شده در هر ورزش را به دقت مشاهده نموده و مدیریت بهتری روی رژیم خود داشته باشید. بعلاوه، این اپلیکیشن با دریافت اطلاعات شخصی منحصر به فرد شما، میزان پروتئین مورد احتیاج بدن تان را هم محاسبه می نماید. این ویژگی به شما یاری می نماید تا میزان مناسبی از پروتئین را در رژیم غذایی خود دریافت کنید.

امکان یادآوری ثبت وعده های غذایی، ثبت غذا به وسیله اسکن بارکد، ثبت میزان مصرف آب روزانه و… هم از جمله سایر امکانات این بهترین اپلیکیشن کالری شمار ایرانی محسوب می گردد.

2. کالری شمار و رژیم غذایی زیره؛ بهترین برنامه کالری شمار فارسی با امکانات متعدد

می رسیم به دومین بهترین برنامه کالری شمار فارسی یعنی زیره که امکانات بسیار متعددی را در خود جای داده است. اپلیکیشن کالری شمار زیره یک ابزار کامل و هوشمند برای تنظیم و کنترل وزن و سلامتی شماست. این اپلیکیشن بر اساس اطلاعات فردی شما، هدف وزنی تان را معین نموده و به شما یاری می نماید تا با رژیم غذایی و برنامه ورزشی متناسب، به وزن و اندامی ایده آل دست یابید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بهترین اپ کالری شمار، از نامش پیداست؛ امکان شمارش کالری. با استفاده از این ابزار قدرتمند، می توانید میزان کالری مجاز روزانه خود را تعیین نموده و با انتخاب غذاهای مناسب، به سبک زندگی سالم و متوازن دست پیدا کنید. بیش از 8 هزار دستور غذای آماده در اپلیکیشن زیره هم به شما یاری می نماید تا رژیم غذایی نو خود را به راحتی اجرا کنید.

با امکانات متنوع اپلیکیشن زیره، می توانید از خدمات کارشناسان تغذیه نیز بهره مند شوید. اگر مشکلاتی مانند کبد چرب یا دیابت دارید، با انتخاب گزینه بیماری در اطلاعات جسمانی، امکان برقراری ارتباط با کارشناسان تغذیه برای دریافت برنامه های غذایی خاص به منظور درمان بیماری هایتان را دارید.

بخش ورزشی این اپلیکیشن نیز شامل برنامه های متنوعی از جمله چربی سوزی، پیلاتس، TRX و حتی گرم و سرد کردن بدن است. با بیش از 100 حرکت ورزشی در این بخش، امکان انجام تمرینات متنوع و مجذوب نماینده برای رسیدن به اهداف ورزشی خود را خواهید داشت.

اپلیکیشن زیره به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با وارد کردن اطلاعات شخصی، هدف وزنی، شرایط بیماری و سایر اطلاعات مهم، به دنیایی از سلامتی و تناسب اندام وارد شوید. از قابلیت های جایگزینی غذاها گرفته تا آموزش آشپزی و مشاهده نمودارهای تناسب بین غذاها و فعالیت های ورزشی، زیره ابزاری کامل و دقیق برای رسیدن به هدف سلامتی و وزن مطلوب شماست.

3. O2Fit -کالری شمار و رژیم غذایی؛ کالری شمار فارسی پولی برای حرفه ای ها

اپلیکیشن اکسیژن فیت بهترین کالری شمار نیست اما قطعا یکی از بهترین هاست که با توجه به احتیاجهای کاربرانی که در پی تناسب اندام و سلامتی با استفاده از روش های علمی و دقیق هستند، به وسیله تیمی متخصص طراحی شده است. این اپلیکیشن با فلسفه ارائه راهکار های هوشمندانه در زمینه تناسب اندام و کنترل رژیم غذایی، به بهبود شرایط تناسب اندام شما می پردازد.

با وارد کردن تعیینات اندام خود، اپلیکیشن اکسیژن فیت بدن شما را به صورت علمی بررسی و به شناخت بدن خودتان یاری می نماید. بعلاوه در این اپ، محاسبه کالری مورد احتیاج روزانه بر اساس تیپ بدنی و تعیینات منحصر به فرد شما صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این ها، امکان ترکیب مواد اولیه غذایی به همراه نوع پخت آن ها را در دسترس شما قرار می دهد. کالری و ارزش های غذایی این غذاها به صورت اتوماتیک محاسبه می گردد. انتخاب برنامه غذایی 30 روزه متناسب با هدف لاغری، ثبات وزنی، چاقی، وزن هدف و فعالیت هفتگی هم در این اپ وجود خواهد داشت.

ناگفته نماند این اپلیکیشن به ازای ارائه یک سری از خدمات از شما مبلغی را دریافت می نماید اما در صورت استفاده از نسخه رایگان، به امکاناتی نظیر کالری شمار، قدم شمار اتوماتیک و دستی، آب شمار، امکان افزودن محصولات غذایی دارای بارکد و افزودن و ویرایش فعالیت و ورزش روزانه دسترسی خواهید داشت.

در صورت خرید اشتراک، امکانات بیشتری نظیر برنامه رژیم غذایی، کالری شمار هوشمند بر اساس بدن، مشاهده تمام ریز مغذی ها، معین هدف ریز مغذی ها، محاسبه پارامترهای تناسب اندام، غذاساز شخصی، ثبت و محاسبه کالری حرکات هوازی، بدنسازی، عدم نمایش تبلیغات، ثبت و کنترل خواب روزانه و بودجه روزانه درشت مغذی ها را هم دریافت خواهید کرد.

4. جیم شو: کالری شمار، رژیم، ورزش؛ بهترین برنامه کالری شمار ایرانی برای ورزش و تناسب اندام

رسیدن به وزن ایده آل یکی از دغدغه های همیشگی بیشتر مردم است و همه ما برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام، رژیم های غذایی بسیاری را امتحان نموده ایم. در کنار رژیم غذایی، به باشگاه هم رفته ایم و تمرینات ورزشی مختلفی را انجام داده ایم. پس به نظر می رسد خوش اندام شدن دغدغه جدی برای بسیاری از افراد است که البته به لطف بهترین برنامه کالری شمار ایرانی برای ورزش و تناسب اندام یعنی جیم شو، حتی در خانه قابل دستیابی است.

بعضی افراد شاید نتوانند به باشگاه بروند و یا دوره های غذایی رژیمی از مربی دریافت نمایند؛ اپلیکیشن جیم شو طوری طراحی شده که به شما امکان می دهد کالری غذاهای خود را محاسبه کنید تا رژیم غذایی سالمی داشته باشید. البته این تنها یکی از چندین قابلیت مجذوب نماینده این برنامه کالری شمار ایرانی و با کیفیت است که مثل به یک مربی، همواره و همه جا کنارتان حضور دارد.

با استفاده از اپلیکیشن جیم شو می توانید مربی و باشگاه را به خانه بیاورید و با انجام تمرینات ورزشی در منزل، محاسبه میزان کالری غذاها و دریافت رژیم غذایی به صورت اصولی و صحیح به وزن ایده آل خود برسید. همه آنچه که برای رسیدن به تناسب اندام خود احتیاج دارید را می توانید در این اپ پیدا کنید.

در بخش لیست غذاها لیست کاملی از انواع غذاها، تنقلات، نوشیدنی، سالاد، دسر، فست فود، سبزیجات، لبنیات و غیره گردآوری شده که با انتخاب هر یک از آن ها و تعیین کردن میزان مصرف خود می توانید میزان کالری غذای مورد نظرتان را مشاهده نموده و به میزان کافی غذا بخورید. در بخش ورزش در خانه نیز تعداد زیادی ویدیو تمرینی حرکات ورزشی برای شما قرار داده شده است که می توانید آن ها را به صورت آنلاین مشاهده نموده و یا دانلود کنید. بعلاوه امکان دریافت برنامه فردی از مربیان حرفه ای این اپلیکشین هم در بخش جیم شو اکسپرس وجود دارد.

از جمله امکاناتت این اپلیکیشن می توان به ده ها برنامه تمرینی هفتگی ویژه رده های سنی مختلف با هر سطح از آمادگی جسمانی، امکان دانلود ویدیوها و مشاهده آفلاین، ثبت کالری سوزانده در هر تمرین، بیش از 2000 فعالیت ورزشی روزانه، 4000 غذای مختلف و… اشاره نمود.

5. YAZIO Food & Calorie Counter؛ حرفه ای و قدرتمند

اپلیکیشن YAZIO - Calorie Counter یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و کنترل کالری های مصرفی و کاهش وزن به صورت هوشمندانه و یکی از بهترین اپلیکیشن های کالری شمار است. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا با دقت، کالری های مصرفی خود را نظارت و به وسیله امکانات متنوع آن به سمت یک سبک زندگی سالم و کاهش وزن حرکت کنید.

یکی از ویژگی های برجسته این اپلیکیشن، دیتابیس بسیار بزرگ و گسترده آن است که از بیش از 2 میلیون غذای مختلف بهره می برد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و با دقت بالا کالری هر نوع غذایی را محاسبه کنید. این اطلاعات به شما یاری می نماید تا به صورت دقیق تر و هوشمندانه تر، رژیم غذایی خود را دنبال کنید.

با قابلیت بارکد اسکنر حرفه ای، YAZIO به شما این امکان را می دهد تا با قرار دادن گوشی روی بارکد محصولات، اطلاعات کالری آن ها را به صورت اتوماتیک دریافت کنید. این ویژگی نه تنها در زمان شما صرفه جویی می نماید بلکه دقت محاسبات را هم به حدبیشتر می رساند.

بعلاوه، قابلیت ساخت برنامه شخصی برای کاهش وزن یا ساخت عضله، ردیابی تغذیه به صورت حرفه ای و پایش مقادیر مصرفی از کالری، کربوهیدرات و پروتئین، از دیگر امکانات کاربردی این اپلیکیشن به حساب می آیند.

همگام سازی مستقیم YAZIO با Google Fit، به شما این امکان را می دهد تا به صورت مداوم و با دقت بالا، وزن خود را نظارت نموده و دستاوردهای خود را ارزیابی کنید. به طور کلی، YAZIO - Calorie Counter یک ابزار کامل و حرفه ای برای مدیریت کالری، کاهش وزن و حفظ یک رژیم غذایی سالم است که با امکانات متنوع و کاربردی خود، به کاربران این امکان را می دهد تا به سبک زندگی سالم و متوازن دست یابند.

6. Calorie Counter - MyFitnessPal؛ کالری شمار خارجی با بیش از 100 میلیون دانلود

MyFitnessPal یکی از بهترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های کالری شمار و ردیاب رژیم است که به بیش از 200 میلیون کاربر در سراسر دنیا خدمات ارائه می دهد و در نتیجه می توان آن را بهترین اپ کالری شمار دنیا به حساب آورد. این اپلیکیشن کارآمد و قدرتمند از سال 2013 تا به امروز در دسترس واقع شده است و با افزودن به روزرسانی ها و امکانات نو، همچنان در رأس اپلیکیشن های محبوب در زمینه سلامت و تناسب اندام واقع شده است.

یکی از ویژگی های جالب MyFitnessPal این است که از یک دیتابیس بزرگ بهره می برد که شامل بیش از 6 میلیون ماده غذایی مختلف است. این دیتابیس اطلاعات دقیقی از مقادیر کالری، پروتئین، کربوهیدرات و دیگر مواد مغذی موجود در هر غذا را فراهم می نماید. به وسیله اسکن بارکد هم می توان به سرعت و با دقت اطلاعات مواد غذایی مورد نظر را دریافت کرد.

با MyFitnessPal، شما قادر به پیگیری رژیم غذایی، مصرف کالری، و پیشرفت ورزشی خود هستید. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد تا دستورالعمل های خود را ایجاد و وارد کنید و به راحتی اطلاعات غذایی مورد احتیاج خود را کسب کنید. بعلاوه، اگر به خوردن غذا در رستوران ها علاقه دارید، می توانید به سرعت اطلاعات غذایی آن را ثبت و میزان کالری مصرفی خود را پایش کنید.

یکی از ارکان مهم MyFitnessPal انجمن آن است. این انجمن به شما امکان می دهد تا با افرادی با اهداف مشابه خود ارتباط برقرار کنید و از تجربیات و نکات مهم آن ها بهره مند شوید. بعلاوه، در این انجمن می توانید هر گونه سوالی درباره محاسبه کالری و دیگر مسائل مرتبط با تغذیه و تمرینات فیزیکی خود مطرح کنید.

در کنار این همه امکانات، ویژگی های Premium این اپلیکیشن، مانند دسترسی به دستورالعمل های طبخ غذا، نمودارهای حرفه ای پیشرفت و پیگیری میزان مصرف آب روزانه، تجربه کاربری را به شکل محسوسی لذت بخش تر می نماید. اپلیکیشن MyFitnessPal Premium یک همراه قدرتمند برای افرادی است که در پی مدیریت دقیق تر رژیم غذایی و فعالیت های ورزشی خود هستند.

از جمله قابلیت های این اپلیکیشن می توان به دسترسی به پایگاه بزرگ اطلاعات مواد غذایی، سیستم بی نقص اسکن بارکد، دستورالعمل های مختلف پخت غذا متناسب با اهداف مختلف، دفترچه یادداشت حرفه ای، رژیم های غذایی مختلف، بیش از 350 حرکات ورزشی و تمرینات هوازی، نمایش نمودار حرفه ای پیشرفت و… اشاره نمود.

7. HealthifyMe - Calorie Counter؛ کالری شمار و مربی کاهش وزن

اپلیکیشن HealthifyMe، یک ابزار جامع و کارآمد در زمینه بهبود سلامت و کاهش وزن به شمار میرود و به شما یاری می نماید تا با دقت، کالری های مصرفی و تمرینات خود را مدیریت کنید. با رابط کاربری ساده و دسترسی آسان، این اپلیکیشن به شما امکان می دهد به سرعت و به صورت موثر به اهداف سلامتی و ورزشی خود برسید.

یکی از ویژگی های برجسته HealthifyMe، قابلیت میزان گیری کالری است. با استفاده از این قابلیت، شما می توانید مصرف روزانه خود را به دقت پایش و کالری های مصرفی خود را کنترل کنید. بعلاوه، امکان دسترسی به برنامه های متنوع تمرینی و ورزشی، که روی بخش های مختلفی از بدن تمرکز دارند، به شما این امکان را می دهد که تمریناتی را انتخاب کنید که به بهبود شرایط فیزیکی شما یاری نمایند.

یک نکته جالب در رابطه با HealthifyMe، ارائه برنامه تقویت ایمنی است. این برنامه نه تنها به شما یاری می نماید تا رژیم غذایی سالم و مناسب برای تقویت سیستم ایمنی خود را دنبال کنید، بلکه به شما اجازه می دهد سایر عناصر مهم مانند میزان خواب و بهداشت شخصی را نیز رصد و ردیابی کنید و بهبود ببخشید.

با HealthifyMe، شما به یک منبع جامع برای بهبود سلامت فیزیکی و تغذیه بهینه دست پیدا می کنید. این اپلیکیشن به شما اطلاعات لازم را ارائه می دهد تا به طور هوشمندانه به سوی زندگی فعال تر و سالم تر حرکت کنید.

8. Keto Manager: Low Carb Diet؛ رژیم غذایی بدون کربوهیدرات

اپلیکیشن Keto Manager: Low Carb Diet یک برنامه کاربردی است که به شما یاری می نماید تا یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات را در پیش گرفته و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. این اپلیکیشن چیزی بیشتر از فقط یک شمارشگر کالری است و به وسیله Apple Health و Google Fit به شما یاری می نماید تا به سرعت وزن کم کنید، التهابات بدنی را کاهش دهید، انرژی خود را فازایش دهید، ذهنیت مثبتی پیدا کنید، تعادل خود را بازیابی کنید و اشتهای خود را کنترل کنید.

این اپلیکیشن از هزاران دستور پخت غذایی مختلف هم در دیتابیس خود بهره می برد و به شما یاری می نماید تا غذاهای بدون کربوهیدرات و سالمی را با میزان کالری تعیین مصرف کنید. این اپلیکشن حتی می تواند پیش بینی کند چقدر طول می کشد تا با در پیش گرفتن یک سبک زندگی خاص، به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

این اپلیکشن علاوه بر میزان گیری کالری و کربوهیدرات، امکان میزان گیری کتون، انسولین، گلوکز خون، بار قندخونی و روزه داری متناوب را هم پایش کنید. علاوه بر این ها، برای میزان گیری میزان کربوهیدرات یک غذا فقط کافی است تصویر آن را در اپلیکیشن بارگذاری کنید تا به سرعت، اطلاعات مورد نظر را برایتان به نمایش بگذارد.

بهترین برنامه کالری شمار؛ سخن پایانی

در این مطلب 8 مدل از بهترین اپلیکیشن های کالری شمار را به شما معرفی کردیم. اپلیکیشن هایی که نه تنها در زمینه شمارش کالری کاربرد دارند بلکه بعضی از آن ها یک مربی شخصی برای رسیدن به تناسب اندام محسوب می شوند و به شما یاری می نمایند به وزن و اندام ایده آل خود دست پیدا کنید.

منبع: وبلاگ افراگرافیک مگ

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین برنامه کالری شمار؛ 8 اپ کاربردی برای حفظ سلامتی بدنبرترین اپلیکیشن کالری شمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین برنامه کالری شمار؛ 8 اپ کاربردی برای حفظ سلامتی بدنبرترین اپلیکیشن کالری شمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید