ترامپ: نظام انتخاباتی آمریکا فاسد است، اجازه سرقت در انتخابات را نمی دهیم، رای های پُستی به نفع دموکرات ها است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، رئیس جمهور آمریکا گفت که نظام انتخاباتی این کشور فاسد است و رای گیری پُستی، این نظام را نابود کرده است.

ترامپ: نظام انتخاباتی آمریکا فاسد است، اجازه سرقت در انتخابات را نمی دهیم، رای های پُستی به نفع دموکرات ها است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افراگرافیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بامداد امروز (جمعه) به وقت تهران در سخنانی با ادعای بروز تخلف و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که نظام انتخاباتی این کشور فاسد است و رای گیری پُستی، این نظام را نابود کرده است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: ما داشتیم در ایالت ها با اختلاف خوبی برنده می شدیم اما ناگهان برتری ما از دست رفت. اگر رای های قانونی شمرده شوند، ما به راحتی پیروز می شویم.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: ما در ایالت کارولینای شمالی به شکل گسترده ای در حال پیروزی بودیم که ناگهان همه چیز تغییر کرد.در جورجیا هم با فاصله زیاد نزدیک به 300 هزار رای جلو بودم اما آن هم کاهش یافته است.

ترامپ شرح داد: چهار میلیون رای دیگر به حزب جمهوری خواه اضافه کرده ایم که این رقم بزرگی در تاریخ این حزب به شمار می رود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: دموکرات ها دوست ندارند کسی آنها را هنگام شمارش آرا ببنید که دلیل آن هم کاملا واضح است.

ترامپ اعلام کرد: بحث این نیست که جمهوری خواهان برنده شود یا یا دموکرات ها؛ بلکه مهم این است که نباید چنین اتفاقات فاجعه باری در ایالات متحده رخ دهد.

وی ادامه داد: نظرسنجی ها کاذب و جعلی با هدف منصرف کردن طرفداران ما از رفتن به پای صندوق رای طراحی شده است.

رئیس جمهور آمریکا شرح داد: دموکرات ها هرگز باور نداشتند که با صداقت می توانند پیروز شوند و دقیقا به همین دلیل بود که رأی گیری پستی برگزار و تقلب را شروع کردند، ده ها میلیون رای پستی بدون هیچ گونه نظارتی سرازیر شد.

ترامپ گفت: در پنسیلوانیا با فاصله زیادی از بایدن برنده شده ام، اما این فاصله بعدا کاهش یافت و در حال حاضر برگه های رای جدیدی رو شده است و اجازه نظارت و بررسی هم به ما نمی دهند.

وی ادامه داد:دموکرات ها مانع ورود ناظران انتخاباتی ما به مراکز شمارش آرا می شوند؛ به دلیل اینکه می خواهند آرای ما را بدزدند، ولی ما اجازه نخواهیم داد.

ترامپ افزود: چیزهای وحشتناک می شنویم. ما نمی تونیم اجازه بدهیم که انتخابات به این شکل به سرقت برود، نمی توانیم اجازه بدهیم برای کشورمان چنین اتفاقی بی افتد، احتمالا یک فرایند قانونی طی شود و نهایتا قضات باید حکم بدهند.

وی گفت که شمارش چندین ایالت آوردگاه شمارش آرا تا ساعت ها شروع نشد تا دیرتر نشان دهند و رای هایی که بعدا رسیدند به اسم بایدن بود.

دونالد ترامپ گفت: اکنون آرا در پنسیلوانیا بدون اینکه زمان رای و مُهر داشته باشد، دارند خوانده می شود، در میشیگان آرا را کپی می کردند و کارکنان انتخاباتی در مقابل اعتراض ناظران گفتند، اینطور نیست و آنها را خارج کردند.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: ما در ایالت کارولینای شمالی به شکل گسترده ای در حال پیروزی بودیم که ناگهان همه چیز تغییر کرد.

ترامپ مدعی شد که ایالت فلادلفیا جزو ایالت هایی است که تقلب زیاد و فساد انتخاباتی گسترده ای در آن صورت گرفته است. این اولین بار در تاریخ آمریکا است که با چنین تخلف گسترده ای روبرو است.

شبکه الجزیره گزارش داد که سه شبکه خبری سی بی اس، ای بی سی و ان بی سی سخنرانی ترامپ درباره تقلب و تخلف در انتخابات آمریکا را به طور کامل قطع کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: نظام انتخاباتی آمریکا فاسد است، اجازه سرقت در انتخابات را نمی دهیم، رای های پُستی به نفع دموکرات ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: نظام انتخاباتی آمریکا فاسد است، اجازه سرقت در انتخابات را نمی دهیم، رای های پُستی به نفع دموکرات ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید