ترامپ متخصص برجسته بیماری های عفونی را به اخراج تهدید کرد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، رئیس جمهور آمریکا از اخراج یکی از متخصصان برجسته بیماری های عفونی که در روزهای گذشته تلویحاً از مدیریت او انتقاد نموده بود حمایت نموده است.

ترامپ متخصص برجسته بیماری های عفونی را به اخراج تهدید کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افراگرافیک، اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در بازنشر توئیت فردی که خواهان اخراج آنتونی فاوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا شده بود به برآورد هایی درباره احتمال اخراج او منجر شده است.

فاوچی که یکی از مشاوران دونالد ترامپ است اخیراً در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان با گفتن اینکه می شد کارهای بیشتری برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام داد تلویحاً از مدیریت ترامپ انتقاد نموده بود.

در روزهای گذشته رسانه های محافظه کار هوادار دونالد ترامپ به شدت از فاوچی انتقاد نموده اند و ترامپ روز یکشنبه توئیت فرد محافظه کاری که نوشته بود وقت اخراج فاوچی است را بازنشر کرد.

فاوچی در روزهای گذشته بارها نظر نادرست دونالد ترامپ درباره داروهای موثر در درمان بیماری کووید-19 (بیماری ناشی از کرونا ویروس 2019) را اصلاح نموده و یا موضع های متفاوتی با او گرفته است.

او در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان در روز یکشنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار این شبکه مبنی بر اینکه کاخ سفید هشدارهای سریع نهادها و مسئولان دولتی درباره کرونا را جدی نگرفته گفته بود که اگر متوقف کردن فعالیت های غیرضروری و قرنطینه زودتر اعمال می شد جان افراد بیشتری را می شد نجات داد.

یک سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت که ترامپ فاوچی را اخراج ننموده است. هوگان گیدلی گفت: این نوع جنجال های رسانه ای مضحک است. دکتر فاوچی یکی از مشاوران معتمد ترامپ بوده و هست.

با این وجود، سوابق رفتاری ترامپ نشان می دهد این نوع تکذیب ها هنوز احتمال اخراج فاوچی را نفی نمی کند. او از زمانی که به عنوان رئیس جمهور وارد کاخ سفید شده، شمار زیادی از مشاورانش را بعد از انکارها و تکذیب های اولیه اخراج نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ متخصص برجسته بیماری های عفونی را به اخراج تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ متخصص برجسته بیماری های عفونی را به اخراج تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید