تخصیص یک میلیارد ریال برای خرید کتاب کودک و نوجوان به وسیله شهرداری یزد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، محمد رضایی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان یزد از حمایت شهرداری یزد در مورد تهیه و توزیع کتاب های ویژه بچه ها و نوجوانان در کتابخانه های استان اطلاع داد.

تخصیص یک میلیارد ریال برای خرید کتاب کودک و نوجوان به وسیله شهرداری یزد

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد در این خصوص اعلام کرد: خوشبختانه مقدار حمایت یک میلیارد ریالی شهرداری یزد به خوبی می تواند ما را در اجرای برنامه های خود یاری کند و به نوعی امیدواریم بچه ها و نوجوانان را در کتابخانه ها بیشتر می نماید.

وی ادامه داد: با این حمایت شهرداری توانستیم تعداد 3 هزار و 195 جلد کتاب ویژه بچه ها و نوجوانان تهیه کنیم.

رضایی ادامه داد: این کتاب ها از محل نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان یزد خریداری شده و از تازه ترین کتاب های حوزه نشر است که پس از تفکیک و آماده سازی در بین کتابخانه های عمومی شهر یزد توزیع می گردد.

وی بعلاوه با اشاره به رویکردهای این اداره در مورد غنی سازی منابع محتوایی کتابخانه های عمومی شهرستان یزد گفت: غنی سازی منابع کتابخانه ای از مهمترین رویکردهای ما در سال تازه است که امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های فرهنگی استان گام های موثری در این زمینه برداریم.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان یزد ادامه داد: به این منظور جذب کتاب و تقویت مجموعه منابع، رایزنی هایی با دستگاه های ذیربط و بعلاوه خیرین گرامی انجام شده است.

وی در سرانجام اعلام کرد: هم اکنون شهرستان یزد با 37 کتابخانه نهادی و مشارکتی و با داشتن بالغ بر یک میلیون و 300 هزار جلد کتاب جوابگوی بیش از 62 هزار عضو کتابخانه های خود است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تخصیص یک میلیارد ریال برای خرید کتاب کودک و نوجوان به وسیله شهرداری یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص یک میلیارد ریال برای خرید کتاب کودک و نوجوان به وسیله شهرداری یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید