بستری 220 بیمار و مرگ 10 نفر در فارس

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرنگاران/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی 24 ساعت گذشته 220 بیمار نو مبتلا یا مشکوک به کرونا بستری شده و 10 نفر نیز براثر ابتلا به کرونا در فارس فوت نموده اند.

بستری 220 بیمار و مرگ 10 نفر در فارس

عبدالرسول همتی یکشنبه 2 آبان ضمن تبریک سالروز میلاد پر برکت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت با سعادت ششمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) به اعلام آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در فارس پرداخت.

همتی به وبلاگ افراگرافیک گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز، یک میلیون و 624 هزار و 418 تست کرونا شامل تشخیصی مولکولی و سریع در فارس گرفته و منجر به شناسایی 470 هزار و 519 بیمار مبتلا به کووید19 شده است.

او در ادامه با اعلام جان باختن 10 هم استانی دیگر در اثر این بیماری طی روز گذشته تا به امروز، مجموع جان باختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا به امروز را 6 هزار و 895 نفر اعلام نمود.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه 220 بیمار تازه طی 24 ساعت گذشته در بیمارستان های استان بستری شده اند، اضافه نمود: هم اکنون هزار و 627 بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های فارس بستری هستند که از این تعداد، 200 بیمار به علت وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می نمایند.

او بعلاوه از بهبودی 456 هزار و 491 بیمار مبتلا به کروناویروس در استان فارس از ابتدا تا به امروز اطلاع داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

همتی از مردم استان خواست با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی، مدافعان سلامت را در راه مقابله با بیماری کووید19 و ریشه کنی هرچه زودتر این اپیدمی، همراهی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بستری 220 بیمار و مرگ 10 نفر در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 220 بیمار و مرگ 10 نفر در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید