برنامه های مهندس ضرغامی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح برنامه های خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

برنامه های مهندس ضرغامی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد

میراث آریا: محمد خدابخشی با اعلام این خبر افزود: در این نشست که عصر سه شنبه 26 مرداد 1400 برگزار شد، عزت الله ضرغامی در جلسه این کمیسیون حضور یافت و در خصوص برنامه ها و رویکردهای خود مطالبی را مطرح و به سوالات و دغدغه های نمایندگان پاسخ داد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، ادامه داد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن یادآوری اهمیت این کمیسیون در حمایت از اهداف این وزارتخانه اعلام نمود؛ از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد منابع درآمدی پایدار در شرایط کنونی استفاده کرد.

خدابخشی شرح داد: ضرغامی بر داشتن نگاه تحول گرایانه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید و بیان نمود که یکی از مزیت های نسبی ما مذهبی بودن مردم است و گردشگری حلال امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید از این ظرفیت به خوبی و در راستای منافع کشور و مردم استفاده کرد.

این نماینده مجلس افزود: همچنین ضرغامی توجه به گردشگری داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت وزارتخانه در صدور مجوزها را از دیگر برنامه های خود برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان نمود: نمایندگان هم در این نشست با اشاره به اینکه گردشگری پیشانی اقتصاد کشور و معیار سنجش امنیت است، خواستار برنامه ریزی مناسب این وزیر پیشنهادی در این زمینه شدند.

منبع: توریسم آنلاین

به "برنامه های مهندس ضرغامی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های مهندس ضرغامی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید