برف آزادراه تهران، شمال را بست

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت وگو با فارس از انسداد آزادراه تهران- شمال در هر دو راستا رفت و برگشت اطلاع داد.

برف آزادراه تهران، شمال را بست

وی گفت: این محور به دلیل بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی موقتاً مسدود شده و راستا جایگزین جاده هراز، فیروزکوه و چالوس است.

برگشت بیش از 40هزار خودرو از محورهای شمال

علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران درباره شرایط محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محور کندوان هستیم.

وی اضافه کرد: از لحاظ ترافیکی، تردد خودروها در تمامی محورهای استان مازندران به صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای طرح ممنوعیت تردد در محورهای شمال، توضیح داد: از یکم آذر ماه سال جاری تا به امروز طی این مدت 40 هزار و 500 خودرو برگشت و 9هزار و 800 خودرو جریمه شدند.

قدمی با اعلام اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در محورهای کوهستانی استان مازندران بالا است، اعلام نمود: تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری بوده و در صورت ضرورت، تجهیز خودرو به تجهیزات فصل سرما است.

وی در انتها یادآور شد: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن های 21824420 و 21824434با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه روز جوابگوی شهروندان در ارتباط با آخرین شرایط محورهای مازندران است.

منبع: فرارو

به "برف آزادراه تهران، شمال را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف آزادراه تهران، شمال را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید