بازدید بیش از دو هزار توریست از خانه موزه سیمین و جلال

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از بازدید بیش از دو هزار جهانگرد از خانه موزه سیمین و جلال (4 فروردین تا کنون) خبرداد.

بازدید بیش از دو هزار توریست از خانه موزه سیمین و جلال

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، محمد مؤیدی به همراه تنی چند از مدیران شرکت توسعه فضاهای فرهنگی از خانه-موزه سیمین و جلال بازدید کردند.

وی ضمن اظهار خرسندی از آمار بازدیدکنندگان در ایام تعطیلات نوروزی از این خانه موزه، گفت: روزانه بیش از 300 نفر در روز از این خانه موزه بازدید کردند.

وی ادامه داد: از 4 تا 10 فروردین بیش از دو هزار نفر از شهروندان این مجموعه را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نموده اند که این امر نشانه اقبال اهالی فرهنگ و اقشار مختلف جامعه از مراکز فرهنگی است.

مویدی بعلاوه با تکیه بر جایگاه شایسته و اعتبار خانه موزه سیمین و جلال در میان نخبگان فرهنگی خواستار رایزنی برای برنامه ریزی جهت استفاده بهتر و بیشتر از این پتانسیل برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی شد.

وی ادامه داد: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آمادگی دارد تا با نهادهای فرهنگی برای استفاده از تجربیات پیروز خانه موزه سیمین و جلال رایزنی و تعامل داشته باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بازدید بیش از دو هزار توریست از خانه موزه سیمین و جلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از دو هزار توریست از خانه موزه سیمین و جلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید