بازآموزی آن لاین مدیران اقامتگاه های بوم گردی و راهنمایان تورها در همدان

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: اولین دوره آموزش آ ن لاین فعالان تاسیسات گردشگری همدان برگزار شد.

بازآموزی آن لاین مدیران اقامتگاه های بوم گردی و راهنمایان تورها در همدان

به گزارش وبلاگ افراگرافیک و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان همدان، علی خاکسار دوشنبه 16 تیرماه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به تبع آن مشکلاتی که منجر به تعطیلی تمامی تاسیسات گردشگری شد، بسیاری از کلاس ها و دوره های آموزشی که برای فعالان تاسیسات گردشگری برنامه ریزی و پیش بینی شده بود، کنسل شد.

علی خاکسار گفت: با توجه به تمهیدات اداره کل مطالعات و آموزش گردشگری و برگزاری دوره های آموزشی به صورت آنلاین و غیرحضوری در این راستا با تهیه پلتفورم مربوطه و ثبت نام مخاطبان دوره ها، دو دوره آموزشی توانمندسازی نیروهای انسانی صنعت گردشگری ویژه فعالان گردشگری استان همدان در روزهای نهم و دهم تیرماه به صورت آن لاین برگزار شد.

او گفت: این دوره ها شامل آموزش عوامل و دست اندرکاران اقامتگاه های بوم گردی با تدریس علی شادلو از اساتید ملی مطرح در حوزه گردشگری و دوره آموزش و بازآموزی راهنمایان گردشگری با تدریس مهسا مطهر، مدرس برگزیده دوره های آموزشی گردشگری، با حضور 67 تن از مدیران اقامتگاه های بومگردی و راهنمایان تور در دو دوره هشت ساعته به صورت آن لاین انجام شد.

منبع: میراث آریا

به "بازآموزی آن لاین مدیران اقامتگاه های بوم گردی و راهنمایان تورها در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازآموزی آن لاین مدیران اقامتگاه های بوم گردی و راهنمایان تورها در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید