اعطای نشان شماره یک بحرین به سفیر آمریکا در منامه

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، شاه بحرین ضمن تمجید از نقش محوری دولت آمریکا در عرصه بین المللی، نشان شماره یک این کشور را به سفیر واشنگتن در منامه اعطا کرد.

اعطای نشان شماره یک بحرین به سفیر آمریکا در منامه

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افراگرافیک، حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین، روز چهارشنبه، در ملاقات با جاستین هکس سیبریل سفیر آمریکا در منامه نشان شماره یک این کشور را به وی اعطا کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی کشور بحرین، دو طرف در این ملاقات در ارتباط با روابط دوجانبه و ابعاد مختلف همکاری مشترک میان دو کشور صحبت کردند.

طبق این گزارش، شاه بحرین با افتخار به روابط تاریخی، شراکت راهبردی قوی چندین ساله میان دو کشور، گفت که روابط دو جانبه آمریکا و بحرین در زمینه های مختلف شاهد رونق و پیشرفت بوده است.

آل خلیفه در ادامه بر اصرار این کشور بر گسترش و تثبیت روابط آمریکا و بحرین در راستای خدمت به منافع دو کشور تأکید کرد.

وی در این ملاقات همچنین با اعادی اینکه آمریکا با کوشش مؤثر منجر به تثبیت پایه های امنیت و صلح در منطقه و دنیا شده است، از کوشش های واشنگتن تقدیر و تشکر کرد.

در همین ارتباط، وزیر خارجه بحرین، شامگاه روز دوشنبه، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا نموده بود که ایران در امور کشورهای منطقه دخالت می نماید (+). دو کشور همچنین در بیانیه ای مشترک خواهان تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل شدند.

خ

منبع: خبرگزاری فارس

به "اعطای نشان شماره یک بحرین به سفیر آمریکا در منامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای نشان شماره یک بحرین به سفیر آمریکا در منامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید