آخرین مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه وزارت علوم اعلام شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، ثبت درخواست متقاضیان شاهد و ایثارگر در سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش آن وزارتخانه آغاز و تا 30 آذر ادامه دارد.

آخرین مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه وزارت علوم اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ افراگرافیک، ثبت درخواست متقاضیان شاهد و ایثارگر در سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش آن وزارتخانه آغاز و تا 30 آذر ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه ثبت نام آمده، سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه 10 الی 30 آذر ماه سال جاری فعال و آماده ثبت تقاضای دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال 1400 و ماقبل (ورودی قدیم) است.

متقاضیان می توانند در زمان مذکور از طریق سایت اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم به نشانی portal.saorg.ir مراجعه و ضمن ثبت درخواست خود دقت کنند تمامی مراحل ثبت نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و همچنین منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کنند.

مطابق با اساسنامه طرح شاهد و آیین نامه ویژه انتقال، هرساله درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط و متقاضی انتقال به دانشگاه محل سکونت خود در کمیسیون های نقل وانتقال وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و برابر اولویت ها و ظرفیت پذیرش دانشگاه با تقاضای ایشان موافقت می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه وزارت علوم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه وزارت علوم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید