بازی رایانه ای و کنسول بازی

پرسونا 3 مستحق یک بازسازی بزرگ است، نه عرضه دوباره خشک و خالی

زیرمجموعه پرسونا از شین میگامی تنسی تا زمان عرضه پرسونا 3 بازار کم رقابتی داشت تا اینکه این بازی کل مجموعه را زندگی دوباره بخشید. بااین وجود که فرمت ساده دانش آموزان دبیرستانی که قدرت پرسوناها را به دست آورده تا با استفاده از آنها مبارزه نمایند از اولین...

13 شهریور 1401

بازی های آنلاین پرطرفدار سال 1401 را بشناسید

بازی های موبایل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند؛ بازی هایی که مبتنی بر اینترنت هستند که آن ها را آنلاین می نامیم و دسته دوم نیز بازی هایی هستند که بدون اینترنت نیز عمل می نمایند. با وجود اینکه کمتر از 3 هفته از سال نو گذشته است ولی بازی های آنلاین توانسته...

4 تیر 1401

بازی لگوی Builders Journey برای پلی استیشن منتشر شد

کمپانی لگو (The Lego Group) به تازگی بازی لگوی Builders Journey را برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 منتشر نموده است.

3 تیر 1401

نقدها و نمرات بازی Rainbow Six Extraction منتشر شد

اگر در پی بازی جدیدی می شد که با دوستان خود به تجربه آن بپردازید و از قضا بخواهید در آن با موجودات بیگانه ای که در پی تسلط دنیا هستند، نبرد کنید، بازی Rainbow Six Extraction شرکت یوبی سافت به تازگی با همین ویژگی ها منتشر شده است.

11 اسفند 1400

بازی Control بیش از 10 میلیون گیمر داشته است

به تازگی استودیو رمدی گزارش اقتصادی خود در نیمه اول سال 2021 میلادی را منتشر نموده است که نشان از رشد و عملکرد موفقیت آمیز این استودیو دارد.

1 شهریور 1400

نام بردن سرمربی پورتو از طارمی و کنایه به بازیکنان تازه وارد تیمش

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو فردا شب در چارچوب هفته بیستم لیگ پرتغال به مصاف تیم ماریتیمو می رود. پورتو هفته گذشته پیروز شد در لیگ قهرمانان اروپا تیم یوونتوس ایتالیا را شکست بدهد و با روحیه بالا برای بازی با ماریتیمو آماده شود.

29 فروردین 1400