متولی تیم فوتبال پاس همدان و مصمم به حمایت هستیم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، حمید سیفی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شرایط تیم فوتبال پاس همدان گفت: با افتخار و با آغوش باز از تیم فوتبال پاس همدان حمایت می کنیم و متولی اصلی این تیم هستیم.

متولی تیم فوتبال پاس همدان و مصمم به حمایت هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اضافه کرد: تیم فوتبال پاس برای ورزش استان همدان یک برند معتبر، با اصالت و عظیم بوده و به اسم موتور محرک ورزش همدان در یک دهه گذشته شناخته شده است.

وی با اعلام یک خبر راضی نماینده برای طرفداران تیم فوتبال پاس گفت: با امیر عظیمی فعال بخش خصوصی و مدیرعامل هفته گذشته این تیم مذاکراتی داشته ایم که خوشبختانه ایشان قبول کردند تا در فصل تازه هم از تیم فوتبال پاس حمایت نمایند.

سیفی اعلام نمود: من به شخصه به امیر عظیمی افتخار می کنم جوانی که حاضر است از جیب خود در ورزش هزینه کند و باید قدر این سرمایه های استان را بدانیم.

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر خرید امتیاز لیگ دسته اول فوتبال کشور برای تیم فوتبال پاس بیان نمود: بنده چیزی از این صحبت ها تا به حال نشنیده ام و اعتقاد دارم پاس باید با پتانسیل خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اعلام نمود: این تیم به راحتی می تواند به لیگ دسته اول فوتبال کشور و لیگ برتر صعود کند و ما با تمام قدرت از تیم فوتبال پاس حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه فصل گذشته وقتی به اسم مدیریت ورزش انتخاب شدم تیم فوتبال پاس بسته شده بود، گفت: سال جاری از ابتدا به طور شفاف پیگیر امور تیم فوتبال پاس همدان خواهم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اسم کرد: صندلی تیم فوتبال پاس با عقبه ای که دارد لیگ دسته دوم فوتبال کشور نیست و تمام کوشش خود انجام می دهیم که پاس را به صندلی واقعی اش بازگردانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "متولی تیم فوتبال پاس همدان و مصمم به حمایت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متولی تیم فوتبال پاس همدان و مصمم به حمایت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید