قائدی: فولاد اکسین به موقع پول داد اما کشتی گیران به تعهدشان عمل نکردند، بعضی از کشتی گیران اسپانسرها را فراری می دهند

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مربی کشتی استان خوزستان می گوید فولاد اکسین علاوه بر اینکه وعده استخدام 5 کشتی گیر را داده و قرارداد اعضایش را به موقع پرداخت نموده بود اما کشتی گیران نسبت به تعهدات شان عمل ننموده اند.

قائدی: فولاد اکسین به موقع پول داد اما کشتی گیران به تعهدشان عمل نکردند، بعضی از کشتی گیران اسپانسرها را فراری می دهند

مجید قائدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ افراگرافیک با اشاره به علت عدم تیم داری فولاداکسین در لیگ برتر کشتی سال جاری گفت: سال گذشته تیم خوبی جمع نموده و پول خوبی هم به بچه ها دادیم. خوب هم از گروه مان بالا آمدیم و جزو 4 تیم برتر قرار گرفتیم، اما در مرحله انتهای لیگ، درحالیکه پول همه کشتی گیران مان را داده بودیم، تعدادی از آنها بی هیچ علت قانع کننده ای حاضر به همراهی ما در مرحله انتهای نشدند. این در حالی بود که ما برخلاف سایر تیم ها، در انتها دور رفت نصف پول کشتی گیران مان را پرداخت نموده بودیم.

وی ادامه داد: اگر کرونا داشتند یا ضرب خورده بودند، چرا دو روز بعد از لیگ که اسامی تیم ملی را اعلام کردند همه به اردو آمدند؟. از آنها خواهش کردیم دو تا کشتی برای ما بگیرند، حتی فولاد اکسین قول استخدام هم داده بود اما روز انتهای مسابقات دست ما خالی شد. من خودم از جنس کشتی هستم، واقعیت این است که کشتی گیر جویای نام و با استعداد زیاد است، چیزی که در کشتی کم است، اسپانسر است. من آبرویم را گرو گذاشتم و تیم به لیگ آوردم، اما دست آخر این مسئله را پیش آوردند.

سرمربی تیم فولاداکسین در فصل گذشته مسابقات تاکید نمود: من تمام اتفاقاتی که در لیگ رقم خورد را به علیرضا دبیر گفتم. مفهوم اینکه با کشتی گیر قرارداد بسته می گردد، این است که برای تیمش کشتی بگیرد. اگر کسی دچار کرونا شده، مگر این نیست که باید از مرکز معتبر نمونه مثبت PCR بیاورد. شرکت ما با مجموعه ای قرارداد بسته بود که به صورت رایگان تست می گرفت. کشتی گیر اگر کرونایش مثبت بود، باید در همین مجموعه تست می داد تا به باشگاه ارائه کنیم. آوردن گواهی پزشک عمومی نمی توانست در این خصوص قابل قبول باشد. به بچه ها گفته بودم کوشش کنید سال جاری روی سکو برویم، در سال اول 5 نفر استخدامی از شرکت می گیریم. باشگاه ما از نظر هواپیما، اسکان و البسه تیم در شرایط مساعدی بود و قراردادها منظم تر از بقیه و نسبتا خوب بود.

قائدی با اعلام اینکه بعضی کشتی گیران اسپانسرها را فراری می دهند، اعلام نمود: من تمام کوششم را کردم و اسپانسر آوردم، اما بعضی کشتی گیران به تعهدشان عمل نکردند. به نظر من ضروری است تغییراتی در قوانین لیگ اتفاق بیافتد که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم. سال جاری هم می توانستیم در لیگ شرکت کنیم اما دیدم کشتی گیر باز هم تیم را زمین می زند و از این کار منصرف شدم.

وی در انتها گفت: دبیر خیلی پیگیری کرد که تیم ما در مسابقات شرکت کند. جا دارد از کوشش و پیگیری های موثر دکتر دبیر و بعلاوه مهندس اسماعیل فرامرزی مدیریت ورزش فولاد اکسین خوزستان تقدیر وتشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم بار دیگر شاهد حضور این تیم خوب در مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قائدی: فولاد اکسین به موقع پول داد اما کشتی گیران به تعهدشان عمل نکردند، بعضی از کشتی گیران اسپانسرها را فراری می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائدی: فولاد اکسین به موقع پول داد اما کشتی گیران به تعهدشان عمل نکردند، بعضی از کشتی گیران اسپانسرها را فراری می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید