آرایش دور از شان خانم بازیگر ! ، روشنک گرامی کیست؟!

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرنگاران: روشنک گرامی عکس نو خود را با آرایش عجیب و پیرسینگ ابرو در فضای مجازی منتشر کرد که به نظر می رسد دور از شان خانم بازیگر است.

آرایش دور از شان خانم بازیگر ! ، روشنک گرامی کیست؟!

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . روشنک گرامی از آن دسته بازیگران نسل جوان است که زیاد آرایش کردن نیست و عمل های زیبایی را دوست ندارد . روشنک گرامی این را در مصاحبه های خود بارها تکرار نموده که اهل تیپ زدن نیست. روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. روشنک گرامی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد.

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، روشنک گرامی عکس تازه خود را با آرایش غلیظ و پیرسینگ ابرو در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت: تست گریم

یک صمیمانه روشنک گرامی به امیر تازهی به علت حضور در فیلم اصغر فرهادی مهم ترین حاشیه سال جاری او بود : تازهی جون همه جهان تورو داشتن نگاه می کردن این مدت و هیچ وقت بازی درجه یک و شخصیتت رو فراموش نخواهند کرد. عیار تو از هر جایزه طلایی بیشتره قهرمان. تبریک به همه عوامل فیلم قهرمان

روشنک گرامی در جشنواره فجر با یک تیپ ساده حاضر شد و خبرنگار او پرسید تیپ او ساده است آیا اهل آرایش و تیپ زدن نیست ؟ او گفت نه حال ندارم واقعا و همین الان هم از سر بنایی آمدم !

منبع: رکنا

به "آرایش دور از شان خانم بازیگر ! ، روشنک گرامی کیست؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرایش دور از شان خانم بازیگر ! ، روشنک گرامی کیست؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید