ریلمی 9i 5G با طراحی خاص و قیمت فقط 188 دلار معرفی شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، بالاخره همانطور که انتظار داشتیم ریلمی 9i 5G رسما معرفی گشت که از طراحی مجذوب کننده، چیپست Dimensity 810 و باتری بزرگ بهره می برد. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.

ریلمی 9i 5G با طراحی خاص و قیمت فقط 188 دلار معرفی شد

در پنل جلویی یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD تعبیه شده و دوربین سلفی در بریدگی نمایشگر قطره ای شکل آن قرار گرفته است. رزولوشن این نمایشگر به 1080p می رسد و رفرش ریت آن 90 هرتز است. مانند بسیاری از گوشی های میان رده، حسگر اثر انگشت در لبه کناری قرار گرفته است.

ریلمی 9i 5G مجهز به 3 دوربین اصلی است که با طراحی خاص توجه زیادی را جلب می کنند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در کنار آن دو دوربین تشخیص عمق و ماکرو 2 مگاپیکسلی هم انجام وظیفه می کنند. دوربین سلفی هم از سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

انرژی این گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع 18 واتی هم پشتیبانی می کند. برخلاف بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه، کاربران این گوشی می توانند از دو سیم کارت 5G استفاده کنند و در ضمنً نباید پشتیبانی از کارت حافظه microSD را از قلم بیندازیم.

کاربران هندی برای خرید مدل های 4/64 و 6/128 گیگابایتی باید به ترتیب 188 و 215 دلار بپردازند. هنوز مشخص نیست که آیا ریلمی این گوشی را راهی دیگر بازارها خواهد کرد یا نه.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ریلمی 9i 5G با طراحی خاص و قیمت فقط 188 دلار معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریلمی 9i 5G با طراحی خاص و قیمت فقط 188 دلار معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید