رکورد رونالدو ممکن است 16 سال دیگر شکسته گردد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، کریستیانو رونالدو در بازی هفته گذشته تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل فرانسه در یورو 2020 بود که توانست دو گل به ثمر برساند و به رکورد 109 گل ملی علی دایی، اسطوره فوتبال ایران برسد.

رکورد رونالدو ممکن است 16 سال دیگر شکسته گردد

رونالدو که در این رقابت ها امروز یکشنبه با بلژیک ملاقات می نماید، در صورت به ثمر رساندن یک گل دیگر، علی دایی را پشت سر می گذارد و به تنهایی به آقای گل نو فوتبال ملی دنیا تبدیل می گردد.

علی دایی که بعد از رسیدن رونالدو به رکوردش برای او پیغام محبت آمیزی منتشر نموده بود، در تازه ترین اظهارنظر خود دوباره برای رونالدو آرزوی موفقیت کرد.

دایی با بیان اینکه خرسند است رکوردش به وسیله یک قهرمان واقعی داخل زمین و یک جنتلمن خارج از زمین شکسته می گردد، گفت: همواره به رونالدو افتخار می کردم. او یکی از سه بازیکن برتر دنیا است؛ از آنهایی که هیچ موقع فراموش نخواهند شد.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران که با یورو نیوز صحبت نموده است، اضافه کرد: رونالدو طی سال ها ثابت نموده است که با استقامت، سخت کوشی و حرفه ای بودن می توان به اهداف زیادی دست یافت.

وی بعلاوه گفت که رکوردی که رونالدو در تعداد گل های ملی از خود بر جای می گذارد ممکن است در سال های آینده به وسیله بازیکنان دیگر شکسته گردد.

دایی اظهار کرد: آقای رونالدو قطعاً رکوردی را بر جای می گذارد که ممکن است بعد از 16-17 سال شکسته گردد اما فکر می کنم با آمادگی بدنی رونالدو، او می تواند رکوردش را بهبود ببخشد. همواره برای او آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رکورد رونالدو ممکن است 16 سال دیگر شکسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد رونالدو ممکن است 16 سال دیگر شکسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید