جزئیات چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اعلام شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از 6 دی ماه شروع می گردد و داوطلبان تا 13 دی ماه 99 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام نمایند.

جزئیات چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ افراگرافیک، چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه 7 اسفند ماه 99 برگزار می گردد.

داوطلبان می توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 6 دی ماه تا روز شنبه 13 دی ماه 99 به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir در آزمون ثبت نام نمایند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی 1400-1401) همزمان با ثبت نام منتشر می گردد.

متقاضیان ضروری است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام نمایند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در آنالیز و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام و قوانین فقط به وسیله ارسال فرم تماس با ما (بخش ارسال درخواست در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی) اقدام نمایند. پاسخگویی به وسیله تماس تلفنی انجام نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید