جزئیات طرح ضیافت نجات

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: عزیزانی که جهت اهدا خون مراجعه می نمایند نام نام خانوادگی و شماره پلاک خودرو آن ها به تمامی استان های کشور ارسال می گردد و آنجا جریمه آن ها بخشیده می گردد.

جزئیات طرح ضیافت نجات

به گزارش خبرگزاری وبلاگ افراگرافیک، دکتر بشیر حاجی بیگی درباره طرح ضیافت نجات اضافه نمود: همه ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان میزان مراجعه مردم کم می گردد، شاید با روزه داری مردم مشکل داشته باشند و نتوانند مراجعه نمایند، اما بعد از افطار مراکز انتقال خون باز است، سال جاری با یاری هایی که از وزارت کشور، پلیس راهور و همچنین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شد متقاضیان اهدا خون که پس از افطار به مراکز مراجعه نمایند جریمه نخواهد شد.

وی ادامه داد: عزیزانی که برای اهدا خون مراجعه می نمایند نام نام خانوادگی و شماره پلاک خودرو آن ها به تمامی استان های کشور ارسال می گردد و جریمه آن ها در آنجا بخشیده می گردد.

آقای دکتر حاجی بیگی گفت: اهدا خون باید به شکل روزانه و مستمر باشد در برخی از استان ها عزیزان تالاسمی و بیماران خاص وجود دارند. در استان های شمالی کشور مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان احتیاج به خون و فرآورده ها بیشتر است. استان تهران با بیش از 160 مرکز درمانی و بیمارستان حالش معلوم است و احتیاج به خون و فرآورده در تهران بسیار بالا است.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ افراگرافیک به نقل از صدا و سیما، وی اضافه نمود: روزانه نزدیک به 3 هزار واحد خون درخواست می گردد و ما باید جوابگوی احتیاج ها باشیم.

ان شاء الله روزی برسد که هیچ بیماری دغدغه خون و فراورده های آن را نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جزئیات طرح ضیافت نجات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات طرح ضیافت نجات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید