تکذیب رسمی ساخت کافر از سوی سازنده

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تهران (پانا) - درحالی که در چند روز اخیر اخباری درباره ساخت پروژه کافر برای شبکه نمایش خانگی با بازی آرمان درویش مطرح شد و حتی این بازیگر به طور ضمنی خبر را تائید کرد، روابط عمومی موسسه حامد عنقا، چنین خبری را تکذیب کرد.

تکذیب رسمی ساخت کافر از سوی سازنده

در بیانیه این موسسه (مهر طاها) آمده است: با تشکر از اهالی رسانه، به اطلاع می رساند بر خلاف شایعات مطرح شده، این موسسه برای سال 1400 هیچ پروژه در دست ساختی برای شبکه نمایش خانگی ندارد.

روزنامه هفت صبح هم در شماره امروز خود نوشت: روز گذشته یکی از رسانه ها خبر از حضور آرمان درویش در سریالی با نام کافر داد؛ سریالی به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا. ساعاتی بعد رسانه سینما ایده آل این خبر را تکذیب کرد و نوشت که چنین پروژه ای فعلا وجود خارجی ندارد. بعد از انتشار این خبر و بعد از تکذیب آن، آرمان درویش در یک پست اینستاگرامی ضمن تشکر از عوامل سریال کافر گفت که حضورش در هیچ پروژه ای قطعی نیست و در حال بررسی پیشنهادات است.

هفت صبح همچین نوشته است: نکته اینجاست که سریال کافر اصلا در دستور کار حامد عنقا قرار ندارد که درویش در پست اینستاگرامی اش به آن اشاره کرده است. طبق اعلام سینما ایده ال، حامدعنقا این روزها در حال نگارش سریالی است که هیچ ارتباطی با پروژه کافر ندارد

به نوشته این روزنامه ، بر خلاف ادعای برخی رسانه ها مبنی بر کارگردانی حامد عنقا، او قصد کارگردانی سریالی را ندارد و کما فی السابق در مقام تهیه کننده ، طراح و نویسنده به فعالیت خود ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تکذیب رسمی ساخت کافر از سوی سازنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب رسمی ساخت کافر از سوی سازنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید