کوشش برای راه اندازی آزمایشگاه آمار ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در دانشکده آمار ریاضی و رایانه نیز یک آزمایشگاه ایجاد شده است؛ اما هنوز به دلیل عدم وجود تجهیزات راه اندازی نشده است، در کوشش هستیم تا تجهیزات این آزمایشگاه را فراهم کنیم.

کوشش برای راه اندازی آزمایشگاه آمار ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبایی

امیر زند مقدم، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ افراگرافیک، گفت: آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه علامه طباطبایی خیلی قدمت ندارد، به صورت سنتی چند تا از دانشکده های دانشگاه علامه طباطبایی دارای آزمایشگاه هستند. منتهی در بازنگری که در واحد های پژوهشی انجام دادیم و مصوباتی که هیئت امنای دانشگاه داشت، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در سال 98 تاسیس شد.

زند مقدم اظهارکرد: در آزمایشگاه مرکزی ما آزمایشگاه هایی را تعریف نموده ایم که برای ایجاد هر یک از آن ها باید فرایندی طی گردد. اکنون دانشگاه علامه طباطبایی پنج آزمایشگاه دارد که یکی از آن ها در دانشکده علوم شناختی و در خدمت حوزه های میان رشته ای علوم شناختی است و مدیریت آن را معاونت پژوهشی دانشگاه برعهده دارد.

وی ادامه داد: دو آزمایشگاه دیگر در دانشکده تربیت بدنی و روانشناسی وجود دارد که از لحاظ مکانی و تجهیزات خوب هستند و در کوشش هستیم تا تجهیزات آن را افزایش دهیم. چهارمین آزمایشگاه ما در دانشکده مدیریت و حساب داری واقع شده است که با مرکز رشد دانشگاه مشترک است.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در خاتمه اظهار داشت: در دانشکده آمار ریاضی و رایانه نیز یک آزمایشگاه ایجاد شده است، اما هنوز به دلیل عدم وجود تجهیزات راه اندازی نشده است، در کوشش هستیم تا تجهیزات این آزمایشگاه را نیز فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کوشش برای راه اندازی آزمایشگاه آمار ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای راه اندازی آزمایشگاه آمار ریاضی و رایانه در دانشگاه علامه طباطبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید