تزریق بیش از 175 هزار دز واکسن کرونا در نهاوند

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرنگاران/همدان رئیس مرکز بهداشت نهاوند، گفت: تا امروز بیش از 175 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان نهاوند تزریق شده و تزریق دز سوم برای کادر درمان آغاز شده است.

تزریق بیش از 175 هزار دز واکسن کرونا در نهاوند

به گزارش وبلاگ افراگرافیک،علی احسان خیشوند روز شنبه 8 آبان در جمع وبلاگ افراگرافیک، گفت: تا امروز در شهرستان نهاوند در مجموع دو نوبت 175 هزار و 153 دز واکسن کرونا تزریق شده است و این فرایند ادامه دارد.

وی توضیح داد: از مجموع واکسن تزریق شده 108 هزار و 839 دز واکسن مربوط به نوبت اول و 66 هزار و 211 دز در نوبت دوم تزریق شده است.

خیشوند ادامه داد: کار تزریق واکسن برای افراد 12 سال به بالا و برای دانش آموزان نیز ادامه دارد و تا امروز 12 هزار و 187 دز واکسن برای دانش آموزان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: مسئولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهرستان با حضور در پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره یک این شهرستان نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام نموده اند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند بیان داشت: از آنجا که مهمترین راه پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تزریق واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی است ضروری است تا همشهریانی که تا به امروز پیروز به تزریق واکسن نشده اند با مراجعه به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

خیشوند با بیان این که شهرستان نهاوند در شرایط نارنجی کرونایی واقع شده است، یادآوری کرد: کار تزریق واکسن کرونا در پایگاه های تجمیعی و خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت ادامه دارد و از نظر تامین واکسن مسئله ای در شهرستان وجود ندارد.

به گفته وی مهمترین عامل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تزریق واکسن و رعایت پروتکل های بهداشتی است و بعد از تزریق واکسن نیز شهفرایندان باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی بعلاوه مطرح نمود: شهرستان نهاوند از نظر تأمین واکسن و امکانات مورد احتیاج مسئله ای ندارد و از شهفرایندان درخواست کرد تا هرچه سریع تر نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تزریق بیش از 175 هزار دز واکسن کرونا در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق بیش از 175 هزار دز واکسن کرونا در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید