تردد در محورهای برون&zwnjشهری 2.1 درصد کاهش یافت

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تهران (پانا) - در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 278 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 2.1 درصد کاهش تردد ثبت شده است.

تردد در محورهای برون&zwnjشهری 2.1 درصد کاهش یافت

بر اساس اعلام این مرکز از آخرین شرایط محورهای شمالی، اکنون تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت جهت رفت و برگشت روان گزارش شده است.

همچنین محور چالوس آزادراه قزوین - رشت دارای بارش و مه گرفتگی در ارتفاعات، محورهای فیروزکوه و هراز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین شرایط جوی نیز از بارش پراکنده برف و باران در بعضی از محورهای استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان و بارش باران در بعضی از محورهای استان های مازندران و گیلان خبر می دهد.

اکنون محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر جزو محورهای مسدود شریانی و محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا و گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاده، وازک - بلده و پونک - خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

براساس آخرین آمار اعلام شده محور قزوین - همدان (کیلومتر 110) مسدود بود و تردد از جهت جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تردد در محورهای برون&zwnjشهری 2.1 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در محورهای برون&zwnjشهری 2.1 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید