برنی سندرز: میلیونها آمریکایی در حال غرق شدن در بدهیهای خود هستند

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سناتور سندرز تاکید دارد که در نتیجه ویروس کرونا ده ها میلیون آمریکایی با مسائل اقتصادی روبرو شده و در حال غرق شدن در بدهی هایشان هستند.

برنی سندرز: میلیونها آمریکایی در حال غرق شدن در بدهیهای خود هستند

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، سناتور برنی سندرز بار دیگر از همتایان خود در کنگره آمریکا خواست تا فورا پیش از بازگشت به خانه برای گذراندن تعطیلات سال نو دستور اعطای بسته های کمک نقدی مستقیم به آمریکایی ها را تصویب کنند.

او گفت: کنگره تا زمانی که لایحه اعطای کمک نقدی مستقیم 1200 دلاری به جوانان قشر کارگر، بسته 2400 دلاری برای زوج ها و بسته 500 دلاری برای فرزندانشان را تصویب نکند نمی تواند برای گذران تعطیلات کریسمس به خانه بروند.

وی اضافه کرد: این کاری است که قانون گذاران دموکرات و جمهوری خواه متفقا در مارس سال جاری میلادی بر اساس قانون CARES انجام دادند. این کاری است که ما باید امروز انجام دهیم.

قانون CARES برای کمک فوری در تامین مواد غذایی، مسکن، مراقبت های بهداشتی و مراقبت از بچه ها تصویب شده است.

طبق توافقی که سناتورهای جمهوری خواه و دموکرات برای مقابله با تاثیرات اقتصادی پاندمی کرونا به آن دست یافته اند، فعلا پرداخت مستقیم به آمریکایی ها شامل آن نمیشود.

سناتور سندرز تاکید دارد که در نتیجه ویروس کرونا ده ها میلیون آمریکایی با مسائل اقتصادی روبرو شده اند.

وی گفت: آنها توانایی پرداخت اجاره خانه هایشان را ندارند و با اخراج از کار روبرو هستند، آنها توانایی پرداخت هزینه های پزشکی را ندارند، آنها نمی توانند هزینه خورد و خوراک فرزندانشان را تامین کنند و بیشتر و بیشتر در بدهی غرق می شوند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "برنی سندرز: میلیونها آمریکایی در حال غرق شدن در بدهیهای خود هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنی سندرز: میلیونها آمریکایی در حال غرق شدن در بدهیهای خود هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید