انتشار گزارش یک ساله عملکرد اپراتورها، کاهش سرعت به دلیل عدم توسعه شبکه

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، گزارش یک ساله عملکرد اپراتورها نشان می دهد اثرگذاری مستقیم افزایش مصرف بر روی سرعت به دلیل کمبود منابع مورد احتیاج شبکه است و در واقع دلیل اصلی شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتورها متناسب با افزایش مصرف کاربران است.

انتشار گزارش یک ساله عملکرد اپراتورها، کاهش سرعت به دلیل عدم توسعه شبکه

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ افراگرافیک به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری بر اساس آنالیز های گزارش یک ساله شرایط ارائه سرویس اپراتورها، اعلام نمود: آنالیز شرایط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در یک سال گذشته نشان می دهد حجم دیتای مصرفی مشتریان (payload) افزایش یافته و در پی افرایش مصرف، سرعت دسترسی (Throughput)کاربران کاهش داشته است.

مجید حقی توضیح داد: اثرگذاری مستقیم افزایش مصرف بر روی سرعت به دلیل کمبود منابع مورد احتیاج شبکه است و در واقع دلیل اصلی شرایط موجود در حوزه کیفیت اینترنت، عدم توسعه شبکه اپراتورها متناسب با افزایش مصرف کاربران است.

وی اضافه کرد: گزارش شرایط دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در بخش حجم دیتای مصرفی و سرعت ارایه خدمات در نسل 3 و 4 به منظور شفافیت و اطلاع رسانی به مردم بر روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منتشر شده است.

گزارش آنالیز شرایط اپراتورهای تلفن همراه را در اینجا می توانید مطالعه کنید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "انتشار گزارش یک ساله عملکرد اپراتورها، کاهش سرعت به دلیل عدم توسعه شبکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار گزارش یک ساله عملکرد اپراتورها، کاهش سرعت به دلیل عدم توسعه شبکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید