اقدامات امنیتی شدیدتر برای یک بازی خاص در جام جهانی؛ لیزر ممنوع

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرنگاران - بنا بر گزارش ها، تدارکات امنیتی در بازی انگلیس و سنگال افزایش یافته است تا از ورود هرکسی که نور لیزری به همراه دارد جلوگیری گردد.

اقدامات امنیتی شدیدتر برای یک بازی خاص در جام جهانی؛ لیزر ممنوع

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر، در روز یکشنبه به مصاف سنگالی ها خواهد رفت. طرفداران هر دو تیم قبلا از نورهای لیزری برای پرت کردن حواس بازیکنان حریف هنگام پنالتی زدن استفاده نموده بودند و پرونده خرابی در این زمینه دارند.

کسپر اشمایکل، دروازه بان دانمارک، در نیمه نهایی یورو 2020 هنگام پنالتی هری کین قربانی لیزر شد. و مو صلاح در ضربات پنالتی پلی آف جام جهانی با نوری که طرفداران سنگالی به چشمانش زدند، پنالتی از دست داد. در واقع سه نفر از چهار پنالتی زن مصری پنالتی از دست دادند و سنگال راهی قطر شد.

در پی این اتفاقات، فیفا سنگال را 143 هزار پوند و انگلیس را 26 هزار پوند جریمه کرد، و در حال حاضر اقدامات عملی بیشتری انجام خواهد داد تا از تکرار این اتفاقات جلوگیری کند.

به گزارش تلگراف، تمامی طرفدارانی که می خواهند بازی یکشنبه را از نزدیک دیدن نمایند باید از گیت فلزیاب عبور نمایند، و کیف تمام دیدنگران به وسیله اشعه ایکس بازرسی خواهد شد تا اگر کسی قلم یا هرنوع وسیله لیزری دارد شناسایی گردد و از ورودش به استادیوم جلوگیری گردد.

منبع: فرارو

به "اقدامات امنیتی شدیدتر برای یک بازی خاص در جام جهانی؛ لیزر ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات امنیتی شدیدتر برای یک بازی خاص در جام جهانی؛ لیزر ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید