افزایش 260 درصدی سرمایه شرکت های بیمه در 9ماه گذشته

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، در سال 1399 معادل 15 شرکت بیمه گری اقدام به افزایش سرمایه نموده و درمجموع 260 درصد از سرمایه شرکت های بیمه افزایش یافته که ارزش ریالی آن 322 هزار میلیارد ریال بوده است.

افزایش 260 درصدی سرمایه شرکت های بیمه در 9ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری وبلاگ افراگرافیک ، بیشترین افزایش سرمایه به لحاظ ریالی به بیمه آسیا تعلق دارد که بیش از 250 هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه را تجربه نموده که تا به امروز در شرکت های خصوصی بیمه رخ نداده بود. بعد از آن بیمه شهر با رقم 15 هزار میلیارد ریال قرارداد که البته هنوز در صورت اقتصادی شرکت ننشسته است و بیمه پاسارگاد با رقم 15 هزار میلیارد ریال در رتبه بعدی واقع شده است.

به لحاظ درصدی بیمه شهر با 949 درصد، بیمه آسیا با 945 درصد، بیمه کارآفرین با 443 درصد، بیمه سینا با 305 درصد، بیمه پاسارگاد با 300 درصد و البرز با 261 درد افزایش سرمایه قرار دارند.

جذاب ترین افزایش سرمایه از سوی بیمه سرمد با افزایش از محل سود انباشته بوده که کل این افزایش به نوعی جایزه سهامداران تلقی شده است.

بیمه آرمان تنها شرکتی بود که به لحاظ حرفه ای بهترین نوع افزایش سرمایه را انتخاب نموده یعنی افزایش سرمایه از محل آورده نقدی که باید سهامداران به وسیله حق تقدم سهام جدید را خریداری نموده و راه قانونی و بسیار جذاب برای شرکت های بین المللی است.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش 260 درصدی سرمایه شرکت های بیمه در 9ماه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 260 درصدی سرمایه شرکت های بیمه در 9ماه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید