استودیوی سازنده تونی هاوک، کرش و گیتار هیرو به بلیزارد پیوست و نابود شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، طبق گزارش های نو به نظر می رسد که هفته پیش به کارمندان استودیو ویکاریوس ویژن (Vicarious Visions) گفته شده است که در جریان ادغام با بلیزارد، این استودیو نام خود را از دست خواهد داد.

استودیوی سازنده تونی هاوک، کرش و گیتار هیرو به بلیزارد پیوست و نابود شد

طبق گزارش Polygon، در جلسه اخیری که در روز چهارشنبه در سالن اصلی اکتیویژن بلیزارد برگزار شده، این تیم از چنین تغییری مطلع شده است. بر اساس این گزارش، پس از اینکه در اوایل امسال اعلام شد این استودیو به جای اینکه به عنوان یک استودیو توسعه دهنده مستقل به فعالیت خود ادامه بدهد، قرار است نقش یک استودیو پشتیبان را ایفا نماید، کارمندان آن همچنان باور داشتند که با وجود این تغییر همچنان نام این استودیو همچون گذشته Vicarious Visions خواهد ماند.

با این حال، این استودیو اکنون قرار است با نام دیگری به کار خود ادامه دهد که البته به صورت دقیق معین نشده است. هرچند برخی از کارمندان به Polygon پیشنهاد داده اند که ممکن است نام این استودیو به بلیزارد آلبانی (Blizzard Albany) تغییر پیدا کند.

در ماه ژانویه اعلام شد که استودیو Vicarious Visions که در سال های اخیر بازسازی کامل Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 و سه گانه کرش بندیکوت (Crash Bandicoot N. Sane Trilogy) را توسعه داده است، از این به بعد به عنوان یک استودیو اصلی توسعه دهنده بازی به فعالیت خود ادامه نخواهد داد و به شکل دیگری فعالیت خواهد نمود.

طبق گفته اکتیویژن بلیزارد به سایت GamesIndustry.biz، تمام کارمندان این استودیو که چیزی حدود 200 نفر را شامل می گردد، به بخشی از کارمندان بلیزارد تبدیل خواهند شد و تمرکز آن ها به طور کامل به پشتیبانی از بازی ها و استودیوهای بلیزارد اختصاص داده می گردد. در آن موقع، آن ها در صحبت های خود بیان نموده بودند: پس از مدتی همکاری با ویکاریوس ویژن، بلیزارد متوجه شده است که فرصتی برای این استودیو وجود دارد تا پشتیبانی طولانی مدتی را برای بلیزارد فراهم نمایند.

در جریان این حرکت، جن اونیل (Jen Oneal)، مدیر استودیو Vicarious Visions، به عنوان معاون اجرایی توسعه بلیزارد منصوب خواهد شد و ارتقای شغلی پیدا خواهد نمود. جن اونیل اولین مدیر زن شرکت بلیزارد خواهد بود. استودیو Vicarious Visions در تاریخ 2005 به وسیله شرکت اکتیویژن تصاحب شده است و تا به امروز روی مجموعه بازی هایی بزرگ زیادی از جمله Skylanders، Guitar Hero، Destiny و البته Call of Duty کار نموده است.

بازی Tony Hawks Pro Skater 1 + 2 جدیدترین ساخته این استودیو بوده که پیروز شد بازخوردهای بسیار خوبی را هم از منتقدان و هم از هواداران دریافت کند و در روزهای آغازین عرضه اش برترین فروش این مجموعه بازی محبوب را تجربه کند. این اثر در دو هفته اول انتشارش توانست بیش از 1 میلیون نسخه فروش کند. پروژه قبلی این استودیو یعنی سه گانه بازی کرش بندیکوت پیروزیت بیشتر و فروش پیروزیت آمیزتری را تجربه کرد. بازسازی سه گانه کرش بندیکوت در 2 سال اول پس از عرضه اش فروشی بالغ بر 10 میلیون نسخه را به نام خود ثبت کرد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "استودیوی سازنده تونی هاوک، کرش و گیتار هیرو به بلیزارد پیوست و نابود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استودیوی سازنده تونی هاوک، کرش و گیتار هیرو به بلیزارد پیوست و نابود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید