ارسال 205 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : 205 اثر از 27 استان کشور به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب ارسال شده است.

ارسال 205 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک از کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : در بخش نمایشنامه نویسی 65 اثر از 16 استان، در بخش تئاتر خیابانی 63 اثر از 19 استان و در بخش تئاتر صحنه ای 72 اثر از 19 استان و در بخش نمایش نامه خوانی پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

او با بیان اینکه 205 اثر از 27 استان کشور به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب ارسال شده است، گفت : این جشنواره در چهار بخش نمایش خیابانی، نمایش صحنه ای و نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: از 20 تا 24 آذرماه بحث اجرای نمایش نامه خوانی را آغاز خواهیم کرد، تئاتر صحنه ای هفتم دی ماه در اسلام آبادغرب روی صحنه می رود و تئاتر خیابانی هم، چون احتیاج به فضای باز دارد 22 تا 25 اسفندماه در اسلام آباد و شهر های مجاور اجرا می گردد.

او اضافه نمود: از مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس درخواست داریم که با حمایت های خود، کوشش کنیم این جشنواره را در زمره اعتبارات ملی وزارت ارشاد قرار دهیم.

او گفت: سرمایه گذاری روی تئاتر مرصاد به نفع استان است، چون این تئاتر برگرفته از حادثه بزرگی مبنی بر سرانجام جنگ تحمیلی در منطقه مرصاد است .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارسال 205 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 205 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید