ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک به نقل از اسپوتنیک، جیانگ جین کوان، رئیس دفتر تحقیقات سیاست کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CPC) روز آدینه گفت: ایده ایالات متحده برای برگزاری نشست دموکراسی درست در زمانی که طیف وسیعی از مسائل دموکراتیک در کشورهای غربی در حال افزایش است، بسیار مضحک است.

ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است

جیانگ در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در ششمین نشست عمومی کمیته مرکزی حزب کمونیست در پکن اضافه نمود: ایالات متحده در ماه آینده به منظور احیای دموکراسی غربی، به اصطلاح نشستی برای دموکراسی تشکیل خواهد داد. برگزاری این نشست در میان بسیاری از مسائل دموکراتیک در کشورهای غربی یک طنز بزرگ است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاس چیزی جز سرکوب سایر کشورها و تقسیم دنیا به اردوگاه های مختلف نیست و چین همیشه رویکرد روشنی را دنبال می نماید و از همه پیشنهادات مساعد و انتقاد محبت آمیز در این زمینه تمجید می نماید.

گفتنی است، کاخ سفید در ماه آگوست اعلام نمود که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، میزبان نخستین اجلاس سران کشورها برای دموکراسی در ماه دسامبر خواهد بود تا رهبران دنیا را برای بحث در خصوص چالش ها، موفقیت ها و راه های تقویت پایه های دموکراسی گرد هم آورد.

گفتنی است، کمیته مرکزی نوزدهم حزب کمونیست چین، ششمین جلسه عمومی خود را از 8 تا 11 نوامبر 2021 با حضور نخبگان حزبی کشور برگزار کرد. شرکت کنندگان در خصوص سیاست های داخلی و بین المللی چین، تجربه و دستاوردها در زمینه های مختلف در طول قرن گذشته مصاحبه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید