سریال و پخش خانگی

گلکسی S23 با این امکانات آیفون 14 را زیر پا له می نماید

تنها چند ساعت دیگر تا رونمایی از گوشی های تازه سری گلکسی اس 23 سامسونگ به جای مانده است. محصولاتی که با آمدنشان، رقابت بین گوشی های اندرویدی و آیفون های اپل را داغ تر از همواره می نمایند. قدرتمندترین عضو این خانواده نیز گلکسی S23 Ultra نام دارد که رقیب مستقیمی...

15 بهمن 1401

فیلم غم انگیزی که جاذبه گردشگری شد

با وجود مضمون غم انگیز فیلم بنشی های اینیشرین، کمپین گردشگری که با حضور عوامل این فیلم شکل گرفته، تا به امروز میلیون ها بازدیدکننده داشته است.

14 دی 1401

بازی های آنلاین پرطرفدار سال 1401 را بشناسید

بازی های موبایل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند؛ بازی هایی که مبتنی بر اینترنت هستند که آن ها را آنلاین می نامیم و دسته دوم نیز بازی هایی هستند که بدون اینترنت نیز عمل می نمایند. با وجود اینکه کمتر از 3 هفته از سال نو گذشته است ولی بازی های آنلاین توانسته...

4 تیر 1401

عکس نازنین بیاتی در ساحل دریا

عکسی از خانم بازیگر معروف و مشهور با تیپی متفاوت لب دریا منتشر شد.

22 خرداد 1401

فیلم شوخی زشت با عروسی دختر عادل فردوسی پور ! ، فیلم لو رفته چرا ؟!

خبرنگاران:یک خبر روی خروجی ها نهاده شد مبنی بر اینکه فیلم عروسی دختر عادل فردوسی پور لو رفته است که واقعا شوخی زشتی است.

28 دی 1400

دل نوشته عجیب و متفاوت افسانه پاکرو ، قول توخالی بود و قلب از سنگ

خبرنگاران: افسانه پاکرو این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

5 آبان 1400

تکذیب رسمی ساخت کافر از سوی سازنده

تهران (پانا) - درحالی که در چند روز اخیر اخباری درباره ساخت پروژه کافر برای شبکه نمایش خانگی با بازی آرمان درویش مطرح شد و حتی این بازیگر به طور ضمنی خبر را تائید کرد، روابط عمومی موسسه حامد عنقا، چنین خبری را تکذیب کرد.

12 مهر 1400

سرگرمی لوکس جواد عزتی و همسرش روی دریا!

خبرنگاران: جواد عزتی و همسرش مهلقا جابری عکس دو نفره خود را در سفر دریایی منتشر کردند.

11 مهر 1400

جدول پخش برنامه های سیمای مرکز اردبیل پنجشنبه 27 خرداد ماه

جدول پخش برنامه های سیمای صدا و سیمای مرکز اردبیل در روز پنجشنبه 27 خرداد ماه را مشاهده کنید.

2 شهریور 1400

صابر ابر اولین بازیگر سریال نو مترجم برای شبکه خانگی

هفت صبح/ بهرام توکلی که پیش تر در نمایش خانگی به نام فیلمنامه نویس با سریال نهنگ آبی همکاری داشته است، قصد دارد بزودی اولین سریال خود را در مقام کارگردان برای پلتفرم مجازی جلوی دوربین ببرد.

4 مرداد 1400

کرونا شرایط آشفته هنری خراسان رضوی را آشکار کرد

خبرنگاران/خراسان رضوی یک هنرمند تئاتر گفت: تئاتر در خراسان رضوی اصلاً حرفه ای نیست که کرونا بخواهد تاثیری روی ساختار آن بگذارد، و تنها فایده کرونا برای ما این بود که پرده از نابسامانی های هنری در سطح استان و کشور برداشت.

25 اردیبهشت 1400

واکنش ها به دراکولا؛ سریال تازه مهران مدیری

سریال دراکولا علاوه بر انتقاد مخاطبان با نقدهای صریح منتقدان نیز روبرو شده است. بیشتر منتقدان می گویند که دراکولا به شدت ضرباهنگ کندی دارد و مخاطب را خسته می کند. علاوه بر این ها کلیشه های همیشگی روابط بین همسران در آن دیده می شود.

8 اردیبهشت 1400

حضور نویسنده سریال کرگدن در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر

تهران (پانا) - بی آبان به تهیه کنندگی علی محمد قاسمی نخستین فیلم سینمایی مهرداد کورش نیاست، این کارگردان سال جاری در بخش فیلم اولی های جشنواره فجر در جشنواره سی و نهم حضور پیدا می نماید.

29 بهمن 1399

فیلم های دیوید فینچر از بدترین تا بهترین در آستانه اکران فیلم منک

اگر به صفحه imdb دیوید فینچر نگاه کنید ممکن است فکر کنید هرگز نمی شود بهترین فیلم های او را ردیف کرد. در کارنامه اش 93 فیلم به عنوان کارگردان وجود دارد اما نگران نباشید. بیشتر آن ها فیلم های کوتاه و موزیک ویدیو و حتی سریال هستند و فقط یازده فیلم بلند تا امروز...

2 دی 1399

شیما نیاورانی کیست؟

شیما نیاورانی که متولد 16 تیرماه 1364 در تهران است، پس از مهاجرت به سوئد، فعالیت هنری خود را شروع کرد. او در دوران فعالیت حرفه ای خود در حوزه تئاتر، در صحنه های تئاتر مشهوری همچون دراماتن، استکهلم استادستر، استیکره سودرا، رادیوتیرن، ریکستر تئاتر اجرا...

16 آبان 1399