7 هزار خودرو برای برندگان قرعه کشی سایپا

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرنگاران : پنجمین مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 8 محصول سایپا برگزار گردید. در این مرحله 724 هزار و 684 نفر شرکت کردند که 717 هزار و 997 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

7 هزار خودرو برای برندگان قرعه کشی سایپا

به گزارش وبلاگ افراگرافیک؛ ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 7 هزار خودرو است و براساس قانون 7هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند، اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه حدود ساعت 12 ظهر فردا (چهارشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

در این طرح 500 دستگاه خودرو تیبا صندوق دار، هزار دستگاه تیبا2،500دستگاه ساینا، هزار دستگاه سایپا 151 ، 300 دستگاه نیسان تک سوز، 1800دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، 1800 دستگاه نیسان دوگانه سوز و 100 دستگاه پادرا پلاس برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می نماید اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام نمایندگان به سایت سایپا مراجعه نمایند. منتخبین فرصت دارند که تا 72 ساعت بعد از اعلام نتایج نسبت به پرداخت علی الحساب بر اساس خودرویی که درخواست دادند، واریز وجه انجام دهند.

منبع: اقتصادنیوز

به "7 هزار خودرو برای برندگان قرعه کشی سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 هزار خودرو برای برندگان قرعه کشی سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید