گرایی: از کسب 2 طلای المپیک و دنیا در سال 2021 خوشحالم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، قهرمان وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی از اینکه در سال 2021 دو مدال طلای المپیک و دنیا کسب نموده، ابراز خوشحالی کرد.

گرایی: از کسب 2 طلای المپیک و دنیا در سال 2021 خوشحالم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، محمدرضا گرایی بعد از شکست حریف روس و کسب عنوان قهرمانی وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا گفت: در وهله اول از خداوند متعال تشکر می کنم که اینجا هم سربلند بودم و به مدال طلا رسیدم. از تمام هموطنانم و همه همشهری هایم هم تشکر می کنم که دعای خیرشان بدرقه راه من و محمدعلی شد. خوشحالم هم در المپیک و هم در دنیای قهرمان شدم.

وی ادامه داد: این نتایج حاصل برنامه ریزی دو ساله بود که با کادرفنی داشتیم. اول با گزینشی المپیک آغاز شد، چون سهمیه 67 کیلو را نداشتیم. بعد از المپیک هم قرار بود در دنیای شرکت کنم که ثمره اش دو طلای المپیک شد.

گرایی در خصوص احساسش بعد از طلای دنیای گفت: احساس خیلی خوبی دارم که در سال 2021 بعد از مشکلاتی که کرونا به وجود آورد، توانستم دو تا طلا بگیرم. امیدوارم یک میزان از ناراحتی هایی که در این مدت کرونا برای ملت عزیز ایجاد کرد، کم نموده باشم.

وی در سرانجام گفت: از همه همشهری هایم هم متشکرم که دعای خیرشان بدرقه راه من و محمدعلی شد. سال جاری 4 نماینده از فارس در تیم ملی داشتیم. ان شاءالله که این تعداد را بیشترش کنیم و برترین مدال ها برای استان فارس بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گرایی: از کسب 2 طلای المپیک و دنیا در سال 2021 خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: از کسب 2 طلای المپیک و دنیا در سال 2021 خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید