معرفی برترین لباس برای خانم های چهارشانه

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خانم هایی که چهارشانه هستند و می خواهند تا حدی این مورد را پنهان نمایند می توانند با چند تکنیک شانه های خود را از مرکز توجه خارج نمایند.

معرفی برترین لباس برای خانم های چهارشانه

اگر جزو افراد چهارشانه هستید و از این قسمت بدن خود راضی نیستید می توانید با انتخاب درست لباس کاری کنید که حواس بیننده را از شانه های خود بردارید. در این مطلب از وبلاگ افراگرافیک تعدادی از برترین و مناسب ترین انواع لباس برای خانم های چهارشانه را معرفی خواهیم کرد.

برترین لباس برای خانم های چهارشانه

لباس هایی با رنگ تیره و خطوط مورب

اگر جزو خانم هایی هستید که دارای سایز بزرگ و شانه های پهن هستید، از لباس های طرح دار دوری کنید زیرا این لباس ها باعث درشت دیده شدن شما می شوند. اگر در لباس های خود از پارچه هایی که خطوط مورب یا عمود دارند و رنگ تیره در آن ها غالب است بهره ببرید باعث می گردد شانه های شما کمتر در معرض دید قرار بگیرد و در نهایت لاغرتر دیده شوید.

طرح های شلوغ

هرچه لباس شما شلوغ تر باشد، شانه های شما کمتر در معرض دید خواهد بود، زیرا لباس های با طرح شلوغ حواس بیننده را پرت می نمایند. یکی از برترین گزینه ها استفاده از پارچه هایی با طرح های گل دار است. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب 5 راز شیک پوشی خانم ها را بخوانید.

رنگ لباس

از آنجایی که رنگ های تیره باعث لاغرتر و ظریف تر نشان دادن شما می شوند، می توانید از این رنگ ها در راستای کوچک تر نشان دادن سرشانه های خود بهره ببرید.

مدل یقه

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید برای کوچک تر نشان دادن شانه های خود از آن بهره ببرید انتخاب یقه مناسب است. برای مثال یقه های گرد و عریض باعث می شوند سرشانه های شما ظریف یه نظر برسند. بعلاوه یقه هفت بالاتنه را بلندتر نشان می دهد و این برای افرادی که شانه های پهن دارند مناسب است.

آستین های سه ربع

لباس های با آستین سه ربع که مقدار آستین تا ناحیه آرنج باشد (نه کوتاه تر و نه بلندتر) بپوشید و از پوشیدن آستین های خیلی بلند یا خیلی کوتاه اجتناب کنید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب ترفندهای معجزه آسا برای مراقبت از موهای فر را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "معرفی برترین لباس برای خانم های چهارشانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین لباس برای خانم های چهارشانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید