لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش علیپور برای کسب برنز، سرنوشت سهمیه سوم بانوان به پاریس کشید

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، دومین روز رقابت های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون با صعود رزیتا علیپور به ملاقات رده بندی همراه شد.

لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش علیپور برای کسب برنز، سرنوشت سهمیه سوم بانوان به پاریس کشید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ افراگرافیک، رقابت های لیگ دنیای کاراته وان پرتغال از روز گذشته (آدینه - 10 اردیبهشت ماه) با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور دنیا در لیسبون شروع شد.

در دومین روز این مسابقات و در رقابت های وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 2 بر یک از سد دیانا شوستاک از اوکراین گذشت.

علیپور در دور سوم نیز مقابل لیما استفانی از برزیل به رجحان سه بر صفر رسید، اما در دور چهارم مقابل جیانا لطفی دارنده دو مدال طلا وی ک برنز دنیا از مصر سه بر صفر مغلوب شد.

با صعود کاراته کا مصری به ملاقات نهایی، علیپور در جدول شانس مجدد به مصاف بیتسام سادینی از مراکش رفت و با پیرزوی سه بر صفر به ملاقات رده بندی راه یافت.

نماینده کاراته کشورمان برای کسب نشان برنز، فردا(یکشنبه-12 اردیبهشت ماه) به مصاف مروه کوبان از ترکیه خواهد رفت.

با صعود علیپور به ملاقات رده بندی و فینالیست شدن جوانا پرکوویچ شانس علیپور برای کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ از دست رفت و نماینده کشورمان برای کسب سهمیه باید در مسابقات پاریس به میدان برود.

علیپور تا پیش از این مسابقات با کسب 5107.5 امتیاز در تعقیب جوانا پرکوویچ صربستان بود که پیروز به کسب 5482.5 امتیاز شده بود. با فینالیست شدن کاراته کا صربستانی و اینکه او در مسابقات سال گذشته قهرمانی اروپا در دور اول حذف شده بود و تنها 30 امتیاز کسب نموده بود، حتی در صورت کسر این امتیاز و عدم پیروزیت نماینده صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا که اواخر اردیبهشت ماه در کرواسی برگزار خواهد شد، باز هم نماینده کشورمان به وسیله رنکینگ شانس کسب سهمیه را نخواهد داشت.

در ادامه مسابقات امروز، ذبیح الله پورشیب در وزن 84-، سجاد گنج زاده در وزن 84+ و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

رقابت های لیگ دنیای کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به وسیله رنکینگ فدراسیون دنیای است و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش علیپور برای کسب برنز، سرنوشت سهمیه سوم بانوان به پاریس کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسبون، کوشش علیپور برای کسب برنز، سرنوشت سهمیه سوم بانوان به پاریس کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید