دستگیری زورگیران قمه به دست آزاد راه تهران - شمال

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از شناسایی 3 عامل زورگیر و قمه کش در آزاد راه تهران - شمال اطلاع داد و گفت متهمان در کمتر از 48ساعت در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

دستگیری زورگیران قمه به دست آزاد راه تهران - شمال

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: در پی انتشار و باز نشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با عنوان زورگیری و قمه کشی در آزادراه تهران - شمال که در آن 3 سرنشین یک دستگاه خودرو پراید، با قدرت نمایی با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی 206 را تهدید نموده بودند؛ آنالیز موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه در آنالیز های اولیه و استعلام پلاک انتظامی خودروی متهمان معین شد، پلاک انتظامی نصب شده متعلق به خودروی پراید نمی باشد و شماره انتظامی جعلی است، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی ماموران این پلیس پیروز شدند هویت واقعی متهمان و مخفیگاه آنها را در حوالی شهر قدس شناسایی نمایند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد، گفت: روز گذشته 25 آبان ماه تیمی از ماموران این مرکز به مخفیگاه متهمان اعزام و پیروز شدند هر سه آنها را دستگیر و در بازرسی از محل چند قبضه سلاح سرد نیز کشف نمایند.

سرهنگ راستی مطرح نمود: متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت در بازپرسی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و علت آن را خودنمایی و ایجاد مزاحمت مطرح نمودند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: هر سه متهم در کمتر از 48 ساعت دستگیر و با صدور قرار میلیاردی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دستگیری زورگیران قمه به دست آزاد راه تهران - شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری زورگیران قمه به دست آزاد راه تهران - شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید