حریف استقلال سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، آبی پوشان تهران در ملاقاتی معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر، دوشنبه شب به مصاف صنعت نفت آبادان می فرایند که در صورت پیروزی یا تساوی در این ملاقات می توانند با دو پله صعود در جدول، به رده سوم برسند و از این جهت این ملاقات برای آنها بسیار حائز اهمیت است.

حریف استقلال سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است

استقلال در حالی باید با صنعت نفت ملاقات کند که این تیم آبادانی با حضور در رده دوازدهم جدول، شرایط چندان مناسبی ندارد. هرچند بعید به نظر می رسد با توجه به هفته های به جای مانده از مسابقات این تیم با خطر سقوط به دسته پایین تر روبرو گردد، اما امکان اینکه آنها به رده های پایین تر جدول سقوط نمایند وجود دارد.

صنعت نفت یکی از تیم های ضعیف نیم فصل دوم بوده که نتایجش با نیم فصل اول بسیار فرق دارد. شاگردان سیروس پور موسوی که در سرانجام نیم فصل اول در رده پنجم قرار داشتند، همراه ماشین سازی و سایپا یکی از 3 تیمی هستند که در نیم فصل دوم طعم پیروزی را نچشیده اند. صنعت نفت بعد از سایپا و ماشین سازی، سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است.

نفتی ها در نیم فصل دوم 7 بار به میدان رفته اند که حاصل 3 پیروزی و 4 شکست است. آنها در این 7 بازی تنها یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی پیروز به گلزنی شده اند که این آمار نشان از افت شدید آنها در نیم فصل دوم است. شاگردان پور موسوی در نیم فصل دوم با یک گل زده (آن هم از روی نقطه پنالتی) ضعیف ترین خط حمله را دارند، در 7 ملاقات خود 6 بار دروازه شان باز شده است.

ملاقات دو تیم استقلال و صنعت نفت مربوط به هفته بیستم لیگ برتر، از ساعت 21:30 روز دوشنبه 30 خرداد در استادیوم تختی آبادان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حریف استقلال سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف استقلال سومین تیم ضعیف نیم فصل دوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید