جزییات طراحی آیفون SE 4 لو رفت؛ مجهز به فیس آیدی

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، همانطور که احتمالا می دانید، اپل مدت هاست روی آیفون SE 4 کار می نماید. حالا بر اساس رندرهای منتشر شده مبتنی بر فایل های CAD، می توانیم با خیال راحت به جزییات ظاهری این گوشی بپردازیم. همانطور که می توانید ببینید، این گوشی یادآور آیفون 14 است.

جزییات طراحی آیفون SE 4 لو رفت؛ مجهز به فیس آیدی

آخرین مدل آیفون SE در سال 2022 عرضه شد و دارای نمایشگر 4.7 اینچی با دکمه هوم، شبیه به آیفون 8، است. این گوشی از تراشه A15 Bionic بهره می برد، به جای سیستم تشخیص چهره (Face ID) از حسگر اثر انگشت (Touch ID) استفاده می نماید و با قیمت 429 دلار به فروش می رسد.

طبق این رندرهای منتشر شده، آیفون SE 4 از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می برد و بریدگی نمایشگر هم حسگرهای تازه Face ID و دوربین سلفی تعبیه خواهد شد. در پنل پشتی هم یک دوربین اصلی دیده می گردد که سمت راست آن فلش تعبیه شده است. ابعاد آیفون SE 4 برابر با 147.7 در 71.5 در 7.7 میلی متر خواهد بود. در حالی که ابعاد آیفون SE فعلی 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی متر است. این ابعاد نشان می دهد که آیفون SE 4 به علت نمایشگر بزرگتر 6.1 اینچی، چقدر بزرگ تر خواهد شد.

شایعات قبلی بعلاوه حاکی از آن است که آیفون SE 4 به جای درگاه لایتنینگ، از USB-C استفاده خواهد نمود. حتی یک شایعه ادعا نموده است که این گوشی به دکمه اکشن مجهز خواهد شد که در حال حاضر تنها در آیفون 15 پرو وجود دارد. هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در خصوص زمان عرضه آیفون SE 4 به وسیله اپل وجود ندارد، اما انتظار فعلی این است که احتمالاً تا سال 2025 عرضه نخواهد شد. این دستگاه طی 18 ماه گذشته به طور پراکنده در شایعات مطرح شده است. مینگ-چی کو، تحلیلگر سرشناس، در ماه آوریل گزارش داد که اپل توسعه آیفون SE 4 را متوقف نموده است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزییات طراحی آیفون SE 4 لو رفت؛ مجهز به فیس آیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات طراحی آیفون SE 4 لو رفت؛ مجهز به فیس آیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید