تفاهم نامه همکاری مشترک علمی فرهنگی بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی فرهنگی بین معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزادو معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری مشترک علمی فرهنگی بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ افراگرافیک، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی فرهنگی بین معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به امضای فرزاد دنیا بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید.

این تفاهم نامه به منظور تعامل مؤثر و توسعه همکاری در زمینه های علمی و فرهنگی و بهره گیری از تجارب، ظرفیت ها و امکانات این دو نهاد در حوزه های فرهنگی و در راستای اجرای مشترک بعضی از اهداف مذکور در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منعقد شده است.

موضوع تفاهم نامه همکاری مشترک علمی فرهنگی بین معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همکاری و مشارکت در برگزاری رویداد های فرهنگی همانند جشنواره کتاب سال انقلاب اسلامی، نظریه های و ایده های دانشگاهیان است.

اهداف این تفاهم نامه توسعه همکاری های علمی و فرهنگی و بهره مندی متقابل از تجارب، توانمندی ها و ظرفیت ها و امکانات است.

زمینه های همکاری در این تفاهم نامه شامل بهره گیری از ظرفیت طرفین برای داوری کتاب ها، انتها نامه ها و رساله های جشنواره و تأسیس دبیرخانه مشترک برای برگزاری جشنواره کتاب سال انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تفاهم نامه همکاری مشترک علمی فرهنگی بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری مشترک علمی فرهنگی بین دانشگاه آزاد و وزارت علوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید