اولین شکست سرمربی اروگوئه و نخستین گل خورده این تیم بعد از 5 مسابقه، امیری بعد از 4 ماه برگشت

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، در ملاقات تیم های ملی اروگوئه و ایران چندین اتفاق بعد از مدتها رخ داد.

اولین شکست سرمربی اروگوئه و نخستین گل خورده این تیم بعد از 5 مسابقه، امیری بعد از 4 ماه برگشت

تیم ملی ایران پیروز شد با یک گل اروگوئه را شکست دهد تا این تیم برای اولین بار در دوران سرمربیگری دیگو آلونسو مغلوب گردد. این مربی در هفت بازی قبلی خود روی نیمکت لاسلسته 6 گل و یک تساوی به دست آورده بود.

کارلوس کی روش که در دوران سرمربیگری خود در کلمبیا با نتیجه سه بر صفر برابر اروگوئه شکست خورده بود با این برد از تیم اهل قاره آمریکای جنوبی انتقام گرفت.

گل مهدی طارمی در شرایطی وارد دروازه اروگوئه شد که آن ها در پنج ملاقات قبلی خود از جمله 2 بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی و سه ملاقات تدارکاتی گلی را دریافت نکرده بودند.

آخرین بار، این جوزف مارتینز بازیکن تیم ملی ونزوئلا بود که در ملاقاتی از دور شانزدهم مرحله مقدماتی جام جهانی، دروازه لا سلسته را باز کرد و از آن موقع به بعد، اروگوئه مقابل تیم های پرو، شیلی، مکزیک، آمریکا و پاناما گلی را دریافت نکرده بود.

گل مارتینز در دقیقه 64 ملاقات با ونزوئلا وارد دروازه شاگردان آلونسو شد و از آن لحظه و تا دقیقه 79 ملاقات امشب با ایران که مهدی طارمی توانست دروازه سرخیو روشه را باز کند، اروگوئه توانسته بود 555 دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد و به این ترتیب، مهاجم بوشهری پورتو بر کلین شیت های متوالی حریف قدرتمند خود انتها داد.

بعلاوه امیری که بعد از مصدومیت و انجام عمل جراحی دیسک بیش از 4 ماه دور از میادین قرار گرفته بود و کار های تخصصی را برای بازگشت دنبال می کرد، در نهایت در دقیقه 85 جدال ایران برابر اروگوئه به ترکیب آمد و در پست وینگر چپ به میدان رفت.

وبلاگ افراگرافیک ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اولین شکست سرمربی اروگوئه و نخستین گل خورده این تیم بعد از 5 مسابقه، امیری بعد از 4 ماه برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شکست سرمربی اروگوئه و نخستین گل خورده این تیم بعد از 5 مسابقه، امیری بعد از 4 ماه برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید