اسکار سال 2022 و یک اتفاق شوکه کننده

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، پرحاشیه ترین لحظه اسکار دیشب، سیلی بود که کریس راک (کمدین) از ویل اسمیت روی سن خورد. راک با جیدن اسمیت، همسر ویل، درباره مدل مو های او (که از ته زده بود) شوخی کرد و گفت امیدوارم در فیلم جی آی جو 2 او را ببیند، اشاره به فیلمی با بازی دمی مور در دهه هشتاد درباره یک سرباز زن که موهایش را از ته زده بود.

اسکار سال 2022 و یک اتفاق شوکه کننده

با اینکه نامیت در ابتدا به این شوخی خندید، اما به نظر می آید جیدن که به دلیل یک بیماری مجبور به زدن موهایش شده چندان از این شوخی لذت نبرد. لحظاتی بعد نامیت روی صحنه آمد و سیلی محکمی به صورت کریس راک زد و بعد از نشستن با فریاد گفت: نام زن من را به زبان کثیفت نیاور

در ابتدا همه فکر می کردند این یک شوخی است، اما فریاد های نامیت و هشدار او به راک نشان داد که ماجرا جدی شده است. کار به جایی رسید که در نسخه پخش شده در تلویزیون آمریکا، کارگردان اسکار صدای صحنه را کاملا قطع کرد.

ویل نامیت که در اسکار امسال برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی در فیلم شاه ریچارد شد، بعد از مرنام در صحبت هایی درباره سیلی اش به کریس راک گفت: عشق مجبورت می کنه کار های دیوانه واری بکنی. او همچنین خودش را مثل نقشش در فیلم شاه ریچارد مدافع خانواده اش معرفی کرد. او از آکادمی و نامزد های اسکار عذرخواهی کرد، ولی از کریس راک پوزش نخواست.

نامیت در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: دنزل واشنگتن چند دقیقه پیش به من گفت: شیطان دقیقا وقتی در اوج هستی سراغت می آید.

با اینکه برخی این صحنه را مثل تمام شوخی های اسکار ساختگی می دانند و برخی هم دلایلی برای واقعی بودن آن دارند، هنوز به صورت رسمی توضیحی درباره واقعی یا ساختگی بودن این اتفاق ارائه نشده، اما وایرال شدن آن در سراسر دنیا می تواند مرنام اسکار را که چند سالی است به حاشیه رفته و بینندگانش را از دست داده دوباره سر زبان ها بیاندازد و این همان چیزی است که آکادمی می خواهد.

منبع: فرارو

به "اسکار سال 2022 و یک اتفاق شوکه کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکار سال 2022 و یک اتفاق شوکه کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید