آیا درختان چنار خیابان ولیعصر قطع شده است؟ ، واکنش مدیرعامل سازمان بوستانها ، نام این قطع درخت نیست...

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران با تکذیب اخباری که درباره قطع درخت در خیابان ولیعصر(عج) محدوده پارک ساعی در بعضی رسانه ها منتشر شده بود، توضیحاتی داد.

آیا درختان چنار خیابان ولیعصر قطع شده است؟ ، واکنش مدیرعامل سازمان بوستانها ، نام این قطع درخت نیست...

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، علی محمد مختاری با تکذیب اخباری که درباره قطع درخت در خیابان ولیعصر(عج) محدوده پارک ساعی در بعضی رسانه ها منتشر شده بود، گفت: در محدوده خیابان ولیعصر (عج) طرح کاشت 300 اصله درخت چنار اجرایی شده است که این درختان با درختان آسیب دیده و خشک شده این خیابان جایگزین می گردد. به همین دلیل در محدوده خیابان بهشتی به بالا و بوستان ساعی واکاری تعدادی درخت در تعهد پیمانکار به جای مانده بود که ظرف روزهای گذشته این کار صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بعضی شهروندان به اشتباه تصور نموده اند این قطع درخت است درحالی که چنین اتفاقی روی نمی دهد و در این حوزه حساسیت بسیار زیادی وجود دارد و با هرگونه قطع درختی در هرکجای شهر برخورد قاطعی صورت می گیرد؛ لذا در محدوده بوستان ساعی نیز درختان چنار 10 ساله به صورت جابجایی روت بال واکاری می شوند.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به اینکه این جابجایی و واکاری درختان بیشتر در شب انجام می گردد، اضافه کرد: بعضی مقدمات و اقدامات این کار ممکن است در روز انجام گردد که نباید با قطع درخت اشتباه گرفت. پیمانکار در راستای اجرای تعهد خود واکاری تعدادی درخت در آن محدوده را داشته که به صورت روت بال و یا (ریشه های بسته شده) کار را در راستای اجرای پروژه کاشت 300 اصله درخت چنار در خیابان حضرت ولیعصر(عج) انجام می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آیا درختان چنار خیابان ولیعصر قطع شده است؟ ، واکنش مدیرعامل سازمان بوستانها ، نام این قطع درخت نیست..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا درختان چنار خیابان ولیعصر قطع شده است؟ ، واکنش مدیرعامل سازمان بوستانها ، نام این قطع درخت نیست..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید